myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Er det bare mig, eller klør myggestik mere om aftenen?

Jeg får altid myggestik de ondeste steder og de kløøøør! jeg er virkelig træt af at der er blevet udklækket et nyt kuld.. HMM!

Er jeg skør?

Jeg har også været hårdt ramt de sidste par år! ØV altså!!!

Har haft nogle meget slemme for nogle uger siden, som vækkede mig midt om natten fordi det kløede helt ufatteligt. ARGHHH!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Har også mange i år - kæresten syntes det er helt imponerende.

Har 2 på den ene fod ved siden af hinanden og på den anden 3, hvor en af dem er ovenpå foden Og så har jeg fået en lige på biceps.. suuuk... er ved at gå amok...

Har selv tænkt om det skyldes jeg er gravid?

Men ja, det med amningen kunne måske have noget at skulle have sagt?

jeg fik et på patten tidligere i år... lige ved siden af brystvorten!!! Det satans dyr kom satme og satte sig mens jeg ammede og jeg kunne jo ikke tæve tøser fordi der sad en myg Forsøgte forgæves at baske den væk, men den nåede at stikke!

NØØØJ hvor var det et fælt sted... Forleden fik jeg et på spidsen af min ene tå hvad sker der for et tricky sted at stikke! Og jeg er jo så en af dem der hæver vildt når jeg bliver stukket så sko var ikke lige et hit de første par dage efter SUK

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har også været hårdt ramt de sidste par år! ØV altså!!!

Har haft nogle meget slemme for nogle uger siden, som vækkede mig midt om natten fordi det kløede helt ufatteligt. ARGHHH!

det er bare nogle møgdyr! Sheena spiser dem heldigvis dygtig vovse...

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

det er bare nogle møgdyr! Sheena spiser dem heldigvis dygtig vovse...

Århhh Sheena

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Hører heldigvis til dem, der yderst sjældent får myggestik, det kan højest snige sig op til en 3-4 stykker på en hel lang sæson.
Til gengæld, så sidder de omgående i min mellemste og yngste.
De har, fra de var 5 år, fået Benadryl, og det tager den værste kløe og hævelse, for mine 2 stakkels unger reagerer voldsomt på dem.

Forresten så hjælper det rigtigt godt med at smøre Tigerbalsam på stikkene.
Jeg føler med jer...*trøste*

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Moderator

SussieThyssen skriver:

Hører heldigvis til dem, der yderst sjældent får myggestik, det kan højest snige sig op til en 3-4 stykker på en hel lang sæson.
Til gengæld, så sidder de omgående i min mellemste og yngste.
De har, fra de var 5 år, fået Benadryl, og det tager den værste kløe og hævelse, for mine 2 stakkels unger reagerer voldsomt på dem.

Forresten så hjælper det rigtigt godt med at smøre Tigerbalsam på stikkene.
Jeg føler med jer...*trøste*

Kærligst
Sussie

jeg bruger mentholatum (staves det sådan? ) på stikkene.. læste pludselig en dag at det skulle virke og det er faktisk ret godt

Gætter på det er mentholen der virker

tak for trøsten

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

jeg fik et på patten tidligere i år... lige ved siden af brystvorten!!! Det satans dyr kom satme og satte sig mens jeg ammede og jeg kunne jo ikke tæve tøser fordi der sad en myg Forsøgte forgæves at baske den væk, men den nåede at stikke!

NØØØJ hvor var det et fælt sted... Forleden fik jeg et på spidsen af min ene tå hvad sker der for et tricky sted at stikke! Og jeg er jo så en af dem der hæver vildt når jeg bliver stukket så sko var ikke lige et hit de første par dage efter SUK

Ihhh... hvor provokerende...Nej du kunne jo ikke sidde og vifte eller klappe lige ved siden af hende, så ville hun da bare blive skræmt..

Og det klør bare SÅ meget når man har det varmt. Kan seriøst vågne af det, fordi jeg kommer til at rører den ene fod med den anden og så kløøøøør det bare.... grrrr...

Ej lige på tåen.. så kommer det vil til at klø hver eneste gang du har sko på og den lige skubber sig lidt?

Ihh har lige fået et på håndleden lige ved siden af pulsåren.. og den kommer jeg hele tiden til at gnide op af den bærbare, når jeg sidder her i sofaen

Grr.. HADER bare myg, og så er det sq kun hunnerne der stikker og de skal ikke leve af blodet, næh det bruger det til at formere sig med, så der kommer endnu flere forbandede myg... argh....!!

Du må endelig ikke tro jeg er træt af myg hehe

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Ihhh... hvor provokerende...Nej du kunne jo ikke sidde og vifte eller klappe lige ved siden af hende, så ville hun da bare blive skræmt..

Og det klør bare SÅ meget når man har det varmt. Kan seriøst vågne af det, fordi jeg kommer til at rører den ene fod med den anden og så kløøøøør det bare.... grrrr...

Ej lige på tåen.. så kommer det vil til at klø hver eneste gang du har sko på og den lige skubber sig lidt?

Ihh har lige fået et på håndleden lige ved siden af pulsåren.. og den kommer jeg hele tiden til at gnide op af den bærbare, når jeg sidder her i sofaen

Grr.. HADER bare myg, og så er det sq kun hunnerne der stikker og de skal ikke leve af blodet, næh det bruger det til at formere sig med, så der kommer endnu flere forbandede myg... argh....!!

Du må endelig ikke tro jeg er træt af myg hehe

MØG dyr

Nu har jeg lige klasket 5 stk!! whup whup... og nu skal jeg op og sove... UDEN myg

Sov godt, smukke

Anmeld

12. september 2010

Moderator

NEJ ikke skør. Jeg hader og HADER også bare myg,f ordi de æder min datter æv for nogen stik Idun får... Jeg bliver så ked af det på hendes vegne...

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

MØG dyr

Nu har jeg lige klasket 5 stk!! whup whup... og nu skal jeg op og sove... UDEN myg

Sov godt, smukke

Sådan! Vis dem hvem der bestemmer! hehe

Har lige klasket to her ved sofaen, og et flyvedyr - du ved de der stankelben med vinger.. føj!

Ja, vi hopper også i seng nu.. håber ikke der skal klaskes for mange oppe i soveværeslet.

Forleden brugte vi 20 min. på at prøve at finde og slå dem ihjel.. Så snart vi slukkede lyset kunne vi hører en, og så var det om at tænde igen og så lede... Grr... hader dem, kunne de ikke tage at finde sig en anden formeringsmetode?!

Drøm smukt søde Håber ikke du får flere myggestik i løbet af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.