Caroline86 skriver:
jeg fik et på patten tidligere i år... lige ved siden af brystvorten!!! Det satans dyr kom satme og satte sig mens jeg ammede og jeg kunne jo ikke tæve tøser fordi der sad en myg
Forsøgte forgæves at baske den væk, men den nåede at stikke!
NØØØJ hvor var det et fælt sted... Forleden fik jeg et på spidsen af min ene tå
hvad sker der for et tricky sted at stikke! Og jeg er jo så en af dem der hæver vildt når jeg bliver stukket så sko var ikke lige et hit de første par dage efter
SUK
Ihhh... hvor provokerende...Nej du kunne jo ikke sidde og vifte eller klappe lige ved siden af hende, så ville hun da bare blive skræmt.. 
Og det klør bare SÅ meget når man har det varmt. Kan seriøst vågne af det, fordi jeg kommer til at rører den ene fod med den anden og så kløøøøør det bare.... grrrr...
Ej lige på tåen.. så kommer det vil til at klø hver eneste gang du har sko på og den lige skubber sig lidt? 
Ihh har lige fået et på håndleden lige ved siden af pulsåren.. og den kommer jeg hele tiden til at gnide op af den bærbare, når jeg sidder her i sofaen 
Grr.. HADER bare myg, og så er det sq kun hunnerne der stikker og de skal ikke leve af blodet, næh det bruger det til at formere sig med, så der kommer endnu flere forbandede myg... argh....!!
Du må endelig ikke tro jeg er træt af myg
hehe

Anmeld