myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er det bare mig, eller klør myggestik mere om aftenen?

Jeg får altid myggestik de ondeste steder og de kløøøør! jeg er virkelig træt af at der er blevet udklækket et nyt kuld.. HMM!

Er jeg skør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

Er det bare mig, eller klør myggestik mere om aftenen?

Jeg får altid myggestik de ondeste steder og de kløøøør! jeg er virkelig træt af at der er blevet udklækket et nyt kuld.. HMM!

Er jeg skør?

Nej de klør mere om aften og om natten også fordi min krop bliver varm så klør og klør det så er oppe og smøre mig ind om natten så jeg kan sove igen..

Anmeld

12. september 2010

Moderator

B&J skriver:

Nej de klør mere om aften og om natten også fordi min krop bliver varm så klør og klør det så er oppe og smøre mig ind om natten så jeg kan sove igen..

det er bare SÅÅÅ irriterende

Jeg har fået et ondt ondt myggestik på hælen i går, og nu kan jeg ikke holde ud at have strømper på....

Anmeld

12. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

det er bare SÅÅÅ irriterende

Jeg har fået et ondt ondt myggestik på hælen i går, og nu kan jeg ikke holde ud at have strømper på....

åhhh det er også bare sådan en møg sted ja for hvis det klør ja så ligger man der om natten og pøler med bene hihihihi hader så meget myggestik men i går har jeg dog kun fået 15 stik.. plejer af være helt dækket

Anmeld

12. september 2010

Moderator

B&J skriver:

åhhh det er også bare sådan en møg sted ja for hvis det klør ja så ligger man der om natten og pøler med bene hihihihi hader så meget myggestik men i går har jeg dog kun fået 15 stik.. plejer af være helt dækket

jeg har haft vold mange myggestik i år

Kom til at tænke på om de måske bliver tiltrukket af den søde lugt fordi jeg ammer!?

Anmeld

12. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

jeg har haft vold mange myggestik i år

Kom til at tænke på om de måske bliver tiltrukket af den søde lugt fordi jeg ammer!?

Jaa ved ikke de siger de ikke vil stikke folk der spiser hvidløg og tomat og ja spiser begge dele og lige lidt hjælper det hvorfor de stikker ved jeg ikke og er virkelig glad for jeg ikke ammer hvis det har noget af sige for så ville jeg da være stukket ihjel

Anmeld

12. september 2010

Moderator

B&J skriver:

Jaa ved ikke de siger de ikke vil stikke folk der spiser hvidløg og tomat og ja spiser begge dele og lige lidt hjælper det hvorfor de stikker ved jeg ikke og er virkelig glad for jeg ikke ammer hvis det har noget af sige for så ville jeg da være stukket ihjel

det er bare fordi vi er så lækre at de ikke kan lade os være

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Har også mange i år - kæresten syntes det er helt imponerende.

Har 2 på den ene fod ved siden af hinanden og på den anden 3, hvor en af dem er ovenpå foden Og så har jeg fået en lige på biceps.. suuuk... er ved at gå amok...

Har selv tænkt om det skyldes jeg er gravid?

Men ja, det med amningen kunne måske have noget at skulle have sagt?

Anmeld

12. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

det er bare fordi vi er så lækre at de ikke kan lade os være

uh ha ja da de ELSKER OS

Anmeld

12. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De klør mere om aften, hm hm. Er bare så TRÆT af myg. Man kan dårlig se dem og vupsi, så har man lige fået 10 mere til samlingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.