Jeg synes faktisk at det i og for sig er en sød historie... når man altså læser den set fra drengens side

DEt er sgu da sådan noget lillePer noget hehehehe.....
Men altså umiddelbart nej, så ville jeg ikke sende en 4-årig alene på en legeplads der ikke var i min baghave eller forhave.... Men det kan jeg jo sagtens sidde her og sige, der kan være så mange grunde til hvorfor denne mor lod sit barn gøre det... Måske er han normalt helt igennem forudsigelig og til at regne med i den slags ting. Eller også kunne hun se legepladsen fra køkkenvinduet og skulle alligevel vaske op....
Da jeg var barn, boede vi i cowboybyen i Laredo. Vores lejlighed lå lige ud til legepladsen, og vi havde både stue og over etagen...
Køkkenvinduet vendte nøjagtig, så min mor kunne se lige ud på legepladsen, og derfor fik vi faktisk lov til at lege alene ude, min 2 år yngre søster og jeg. Og jeg kunne aldrig i mit liv have fundet på at stå på bussen på den måde som denne dreng har gjort, eller for den sags skyld være gået med en fremmed...
Men jeg tror måske min søster kunne have fundet på det....
Anyways, jeg føler ikke der var noget i vejen for at jeg selv legede ude, uden min mor gik med, og derfor er jeg heller ikke sikker på jeg vil pege fingre ad denne mor, fordi jeg jo netop ikke kender bolig og familie forholdene....
Anmeld