ARGH!! transport af baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Mor til Frederic og Freya

bagger26 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s

Har vist lagt det her klip herinde mange gange efter hånden hehe.. Men fatter bare ikke man tør bruge liftnet...

jeg ville vise dette klip til hendes forældre og sige; DERFOR!

Frederic sidder altid i sin autostol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

XXSS

Jennifer skriver:

Jeg og kæresten er 100% på autostolen og det er også det vi kommer til at bruge.
de mener bare at man sagtens kan kører med liften på bagsædet men det VIL jeg ikke! under ingen omstendigheder..
ville bare lige være sikker på at det ikke var mig der er helt galt på den.. (:

okay og nej det kan i ikke! Sikkerheden er en anden i dag end da de fik unger og det er jo kun godt  Godt at du holder fast i det du ved er rigtigt!!!

Anmeld

12. september 2010

Mikkel's mor <3

Sakris skriver:

Sad faktisk og snakkede med en om det igår. De havde fået af vide i Babysam, at det var dumt at købe/leje de der liftnet frem for en autostol. For nettene var slet ikke særlig sikre. Ligesom en anden skriver fik de af vide at det er bedre med 45 min i en autostol i ny og næ!

super mange tak ja det er self rigtig. jeg tænkte bare at hvis det "kun" var 20 min af gangen de måtte være i den, måtte man bare tage de pauser der skulle til..

Anmeld

12. september 2010

Mikkel's mor <3

bagger26 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s

Har vist lagt det her klip herinde mange gange efter hånden hehe.. Men fatter bare ikke man tør bruge liftnet...

præcis. blev så sur at jeg bare kørte hjem. uden lige at tænke på at vise dem det.. men det er hermed sendt til deres mail.

Anmeld

12. september 2010

Mikkel's mor <3

anmaj skriver:

jeg har lige fundet et link til dig, håber det kan bruges...

man kan downloade brochuren.

http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Boern%20i%20bilen/Fastspaending%20af%20baby.aspx

mit råd er bare at barnet kan godt sidde i stolen ½-1 time og så ud og ligge på både ryg og mave, så ryggen bliver bevæget. den er nemlig meget stationær og ubevægelig i stolen.

1000 tak den kan helt sikkert bruges

Anmeld

12. september 2010

bagger26

Jennifer skriver:

præcis. blev så sur at jeg bare kørte hjem. uden lige at tænke på at vise dem det.. men det er hermed sendt til deres mail.

Godt, det er jo heldigvis ikke dem der skal bestemme hvordan du transpotere dit barn..

Anmeld

12. september 2010

Mikkel's mor <3

Tanja78 skriver:

okay og nej det kan i ikke! Sikkerheden er en anden i dag end da de fik unger og det er jo kun godt  Godt at du holder fast i det du ved er rigtigt!!!

Lige præcis kunne ikke være mere enig.. bare fordi at det kunne man godt den gang, behøver man ikke kunne idag (:

Anmeld

12. september 2010

bagger26

Mor til Frederic skriver:

jeg ville vise dette klip til hendes forældre og sige; DERFOR!

Frederic sidder altid i sin autostol.

Nemlig.. Her hjemme kan bilen også kun kører hvis ungerne er spændt fast i autostol..

Anmeld

12. september 2010

Mikkel's mor <3

bagger26 skriver:

Godt, det er jo heldigvis ikke dem der skal bestemme hvordan du transpotere dit barn..

Nej heldigvis ikke. de plejer ellers at være meget fornuftige at høre på men ikke lige i det her tilfælde..

Anmeld

12. september 2010

bette

Jennifer skriver:

ja det mener de åbenbart. var helt rystet over det. har set den der film herinde op til flere gange og det er netop grunden til at jeg ikke vil bruge en lift.

så prøv at vise den til dem.. og se hvad de siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.