Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: hehe.. Jamen ved det da heller ikke.. Gav 10 kroner for min egen haha.. Men det var også bare et røverkøb.. 100 kroner?
hehe.. Jamen ved det da heller ikke.. Gav 10 kroner for min egen haha.. Men det var også bare et røverkøb.. 100 kroner?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hmm.. Havde nu tænkt lidt mere smukke.. hehe.. Den er som ny...Skriver lige senere, basse er vågen..
Hmm.. Havde nu tænkt lidt mere smukke.. hehe.. Den er som ny...Skriver lige senere, basse er vågen..
Okay så sælg du den til en anden putte Så meget behøver jeg den ikke.. hihi
Risen skriver: Okay så sælg du den til en anden putte Så meget behøver jeg den ikke.. hihi
Det ligner den jeg har som jeg fik gratis efter en skanning. Den er rigtig god at sidde med og jeg bruger den også til at ligge og slappe af med.
JVIHJSH skriver: Det ligner den jeg har som jeg fik gratis efter en skanning. Den er rigtig god at sidde med og jeg bruger den også til at ligge og slappe af med.
CamillaSoefelt skriver: Bare gratis? SNYD!! Den koster 350kr i babysam..
Bare gratis? SNYD!! Den koster 350kr i babysam..
Ja men nu var det også et tilbud fordi jeg havde fået 3D skanning 2 gange det samme sted. Så smed de en ammepude med oven i købet Det vidste jeg faktisk ikke de ville gøre, men jeg gik og manglede en så det var jo rart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128