Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Super sød ammepude med køer på..Kun brugt et par gange, er i super fin stand. Betrækket er vasket og der er ingen pletter overhovedet.. Den er som helt NY....Nypris 350kr..BYD!
Super sød ammepude med køer på..Kun brugt et par gange, er i super fin stand. Betrækket er vasket og der er ingen pletter overhovedet.. Den er som helt NY....Nypris 350kr..BYD!
Hej smukke.. den tror jeg faktisk gerne jeg vil købe Hvorfor bruger du den ikke ?
Risen skriver: Hej smukke.. den tror jeg faktisk gerne jeg vil købe Hvorfor bruger du den ikke ?
CamillaSoefelt skriver: Lyder godt søde.. Ligger for det meste ned når jeg ammer. Derfor smukke..
Lyder godt søde.. Ligger for det meste ned når jeg ammer. Derfor smukke..
okay, hvad er der inden i ? Kugler, stof etc?
Risen skriver: okay, hvad er der inden i ? Kugler, stof etc?
CamillaSoefelt skriver: Stof.. øh, eller skum.. hm.. ved faktisk ikke.. Men den er fast i det samtidig med den er blød
Stof.. øh, eller skum.. hm.. ved faktisk ikke.. Men den er fast i det samtidig med den er blød
Okay, kan du evt tage den med på torsdag hvis det er ? Så mærker jeg lige på det hehe.. Og hvad tænker du med pris?
Risen skriver: Okay, kan du evt tage den med på torsdag hvis det er ? Så mærker jeg lige på det hehe.. Og hvad tænker du med pris?
CamillaSoefelt skriver: Sa'føli... Hm.. ved ikke.. Hvad synes du..Blir uden spørgsmålstegn da jeg pt kun kan bruge den ene arm
Sa'føli... Hm.. ved ikke.. Hvad synes du..Blir uden spørgsmålstegn da jeg pt kun kan bruge den ene arm
hehe.. Jamen ved det da heller ikke.. Gav 10 kroner for min egen haha.. Men det var også bare et røverkøb.. 100 kroner?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128