vi var ved lægevagten sent i aftes..da han stadig ikke havde tisset.. vi fik at vide vi skulle henvende os, hvis han ikke havde tisset inden i morges..da vi vågnede tjekkede jeg hans ble og han havde ikke tisset..ringede igen til lægevagten og de sagde vi skulle komme.. vi blev indlagt til observation på bømo..i 7 timer.. efter 4 timer fik han taget blødprøver, der ikke viste noget.. jeg havde hældt 75 ml saft i ham og det resulterede i lidt tis.. og afføring.. han spiste en ostehaps, et stk ost og et stk kage deroppe.. efter 6 timer fik han movicol blandet op i kakao.. nu var min tåldmodighed sluppet op og gik til sygeplejersken..hun ville ringe til lægen..han nægtede at drikke det..
hun kom tilbage og sagde hun synes vi skulle tage hjem, da det plejdede at hjælpe..
det gjorde vi... og jeg har nu både prøvet med kakao og juice og en smoothie.. han nægter,..jeg aner ikke hvad jeg skal gøre..
de mente som rennee88 også sagde at han har forstoppelse og det tynde afføring glider forbi de store klumper..
jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre for at tage det movicol.. vi har både junior og det normale med hjem.. det normale er der lidt citrus..men han burde ikke smage det i juice..men det gør han. junior er neutral og han nægter stadig..what to do..tager imod idder med kyshånd...
Anmeld