(har et) nasty spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

CmarianN

Sisley skriver:

Kender det godt, men jeg blev altså gravid hurtigt alligevel, så det kan sagtens lade sig gøre. Kan du ikke smække benene og måsen i vejret lige bagefter, evt. støtte med en pude under numsen? Så bliver det måske deroppe lidt længere.

Det gjorde jeg de første par måneder, men synes virkelig det er en romance-killer :-s

Så er kommet til den konkludering, at det må komme når det "vil"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

CmarianN

NR3ønskebarn skriver:

Hehe mange tak og selv tak da Smiler... Men har vist hørt noget om at hvis man har samleje hver anden dag når man har ægløsning, så burde der være en større chance for at blive gravid Men du skal ikke være bekymret fordi der ikke er sket noget efter 4 mdrs forsøg De kloge hoveder siger som regel et års tid før man kan regne med at der sker noget.. Men det skal jeg self ikke snakke for højt om Smiler.. Siger bare hvad jeg har hørt

Knus fra Sussie 30+6

Vi kører faktisk på det 6. månede nu  og må egentlig indrømme, at jeg synes vi gør vores del i forhold til, at sexe omkring ÆL (faktisk hver dag)... Vi vil det rigtig gerne

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Ha Ha TUUUSINDELUUUSINDE TAAAAK

Så satser vi på det er jeres tur næste gang

Ja vi krydser også

ÆL falder omkring den weekend her, så man kan nok forestille sig hvad der forgår på vores adresse disse dage.. Haha (undskyld for den detaljeret udpensling, som kan være skyld i ubehagelige billeder, haha)

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

LOL, det er ikke mere end en 3-4 dage jeg lige lavede et langt indlæg om det med at blive deroppe eller ej, så hvis I søger lidt på emner inden for det område, så kan I sikkert finde det.
Men ellers så er det altså helt normalt at det ryger ud igen, der skal nok blive de haletusser I har brug for.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Ja vi krydser også

ÆL falder omkring den weekend her, så man kan nok forestille sig hvad der forgår på vores adresse disse dage.. Haha (undskyld for den detaljeret udpensling, som kan være skyld i ubehagelige billeder, haha)

HA HA

Det er bare HELT i orden, så må vi håbe sengen kan holde Hi Hi...

Så der var en der gav et råd med at holde enden lidt oppe... Hehe... Det gjorde jeg ihvertfald lige omkring ÆL, ved selvfølgelig ikke om det er derfor det er lykkes, men kan jo være det giver lidt bedre muligheder

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

SussieThyssen skriver:

LOL, det er ikke mere end en 3-4 dage jeg lige lavede et langt indlæg om det med at blive deroppe eller ej, så hvis I søger lidt på emner inden for det område, så kan I sikkert finde det.
Men ellers så er det altså helt normalt at det ryger ud igen, der skal nok blive de haletusser I har brug for.

Kærligst
Sussie

hehe tak for responsen )

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

CmarianN skriver:

hehe tak for responsen )

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Maalene skriver:

HA HA

Det er bare HELT i orden, så må vi håbe sengen kan holde Hi Hi...

Så der var en der gav et råd med at holde enden lidt oppe... Hehe... Det gjorde jeg ihvertfald lige omkring ÆL, ved selvfølgelig ikke om det er derfor det er lykkes, men kan jo være det giver lidt bedre muligheder

Ja for hvis den ikke kan holde vil det komme til at se MEGET funny ud

Jeg synes bare det der rumpe i vejret noget er SÅ turn-off, vi gjorde det nemlig de første par måneder... Men måske jeg skulle se ud over det og gøre det når jeg er omkring ÆL?!

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Ku du evt. gi et eksempel på hva mit søgeord ku være?

Anmeld

12. september 2010

Dansker I Holland

CmarianN skriver:

Vi kører faktisk på det 6. månede nu  og må egentlig indrømme, at jeg synes vi gør vores del i forhold til, at sexe omkring ÆL (faktisk hver dag)... Vi vil det rigtig gerne

Hehe det kan jeg godt forstå. Men hvis I sexer hver anden dag, så er der mere sæd... Hvis du forstår? Bare et godt tip hehe.. Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer Bare ikke tænk for meget over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.