(har et) nasty spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. september 2010

CmarianN

... så undskyld på forhånd!

Når min fyr kommer oppe i mig føler jeg at ALT sæden glider ud igen lige efter samlejet.

Siger ikke at det er det der gør jeg ikke er blevet gravid endnu, men kan det tænkes det ikke sætter sig fast deroppe??

Eller gør det altid det uanset?

Hvad oplever I damer?

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Når min fyr kommer oppe i mig føler jeg at ALT sæden glider ud igen lige efter samlejet.

Siger ikke at det er det der gør jeg ikke er blevet gravid endnu, men kan det tænkes det ikke sætter sig fast deroppe??

Hvad oplever I damer?

Knus herfra

Du skal slet ikke undskylde

Har nemlig også tænkt det samme - om det kun er mig der er galt med eller hvordan, men står nu med 2 streger og alt tyder på, at jeg er gravid - så det er garanteret HELT normalt

Håber på I snart får 2 dejlige streger

Anmeld

12. september 2010

Dansker I Holland

CmarianN skriver:

Hvad oplever I damer?

Knus herfra

Det er meget normalt at det ryger ud igen, men der vil altid være en smule deroppe  Der skal jo ikke VILDT meget sæd til at befrugte et æg jo hehe.. Håber du kunne bruge mit svar til noget søde

Knus Sussie 30+6

Anmeld

12. september 2010

Mka

Hej.

Synes bestemt ikke det er et nasty spørgsmål. For det er helt normalt at det glider ud igen. men det der skal bruges bliver der.

Anmeld

12. september 2010

Sisley

Kender det godt, men jeg blev altså gravid hurtigt alligevel, så det kan sagtens lade sig gøre. Kan du ikke smække benene og måsen i vejret lige bagefter, evt. støtte med en pude under numsen? Så bliver det måske deroppe lidt længere.

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Du skal slet ikke undskylde

Har nemlig også tænkt det samme - om det kun er mig der er galt med eller hvordan, men står nu med 2 streger og alt tyder på, at jeg er gravid - så det er garanteret HELT normalt

Håber på I snart får 2 dejlige streger

IH hvor FANTALASTISK for jer - tuuusinde gange tillykke

Så er der håb forude.. haha

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

NR3ønskebarn skriver:

Det er meget normalt at det ryger ud igen, men der vil altid være en smule deroppe  Der skal jo ikke VILDT meget sæd til at befrugte et æg jo hehe.. Håber du kunne bruge mit svar til noget søde

Knus Sussie 30+6

Hihi TAK - det er dejligt ikke at føle sig helt dum

Jeg satser på et par streger endgang når tiden så er inde for os (selvom jeg synes det burde have været for 4 mdr. siden, haha)

Held og lykke med resten af din graviditet og fremover

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Mka skriver:

Hej.

Synes bestemt ikke det er et nasty spørgsmål. For det er helt normalt at det glider ud igen. men det der skal bruges bliver der.

Godt så   Tak for svar!

Anmeld

12. september 2010

Dansker I Holland

CmarianN skriver:

Hihi TAK - det er dejligt ikke at føle sig helt dum

Jeg satser på et par streger endgang når tiden så er inde for os (selvom jeg synes det burde have været for 4 mdr. siden, haha)

Held og lykke med resten af din graviditet og fremover

Hehe mange tak og selv tak da Smiler... Men har vist hørt noget om at hvis man har samleje hver anden dag når man har ægløsning, så burde der være en større chance for at blive gravid Men du skal ikke være bekymret fordi der ikke er sket noget efter 4 mdrs forsøg De kloge hoveder siger som regel et års tid før man kan regne med at der sker noget.. Men det skal jeg self ikke snakke for højt om Smiler.. Siger bare hvad jeg har hørt

Knus fra Sussie 30+6

Anmeld

12. september 2010

Maalene

CmarianN skriver:

IH hvor FANTALASTISK for jer - tuuusinde gange tillykke

Så er der håb forude.. haha

Ha Ha TUUUSINDELUUUSINDE TAAAAK

Så satser vi på det er jeres tur næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.