Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2 dage før termin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hun blev præcis født på termins datoen..
Første barn 37+0, andet barn 38+5.
Jeg fødte d. 17 maj og havde termin d. 13. maj, så 4 dage over
Fik veer dagen før termin, havde veer hele terminsdagen og fødte dagen efter termin tidligt om morgenen.
Så dvs. min datter kom 6 timer for sent til sin "fødselsdag" .
Men jeg vil nu alligevel mene, hun er født til termin .
Idun blev født dagen efter min egen termin og 10 dage efter lægens termin. Jeg tror mest på at min egen termin holdte
Jeg havde termin 26. sept. og fødte 24. august hvor jeg var i uge 35 + 2
Jeg vil os føde før termin!!!!
Skytten0111 skriver: Ja.. Jeg er lidt interesseret i at høre fra jer som allerede har født, hvornår i fødte.. Hører tit folk sige at man som førstegangs-fødende kan gå/går over tid. -Men hvordan ser det ud blandt jer herinde? Det skal lige siges at det er første gang jeg førsøger mig med en afstemning, så bær over med mig, hvis det er lidt kludret Knus Heidi
Ja.. Jeg er lidt interesseret i at høre fra jer som allerede har født, hvornår i fødte..
Hører tit folk sige at man som førstegangs-fødende kan gå/går over tid.
-Men hvordan ser det ud blandt jer herinde?
Det skal lige siges at det er første gang jeg førsøger mig med en afstemning, så bær over med mig, hvis det er lidt kludret
Knus Heidi
Hejsa
Jeg fødte den 3. august - havde termin den 17. august - så 14 dage før tid
Men jeg havde også "indoktrineret" mavsen - jeg havde i 9 måneder sagt, at jeg ville føde 14 dage før, for det passede altså bedst med mandens sommerferie...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128