Spørgsmål ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Kamilla-m

Skytten0111 skriver:

Ja.. Jeg er lidt interesseret i at høre fra jer som allerede har født, hvornår i fødte..

Hører tit folk sige at man som førstegangs-fødende kan gå/går over tid.

-Men hvordan ser det ud blandt jer herinde?

Det skal lige siges at det er første gang jeg førsøger mig med en afstemning, så bær over med mig, hvis det er lidt kludret

Knus Heidi

min den første er født dagen før, og her anden gang fødte jeg tre dage før termin :]'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

B&J

mit vand gik den 1 marts og den 4marts kom min dreng men var sat til den 13marts

Anmeld

12. september 2010

Mette Nexø

Skytten0111 skriver:

Ja.. Jeg er lidt interesseret i at høre fra jer som allerede har født, hvornår i fødte..

Det skal lige siges at det er første gang jeg førsøger mig med en afstemning, så bær over med mig, hvis det er lidt kludret

Knus Heidi

Her meldt Zenia sin ankomst præcis 5 uger før min termin

Anmeld

12. september 2010

MarieMor

Skytten0111 skriver:

Knus Heidi

jeg født 6 dage over termin ..

men i de sidste dage inden jeg fødte oprettede jeg en lignende afstemning herinde , den hed noget i retningen af 1. gangsfødende så det kan du jo prøve a søge på , der kom ret mange svar

Anmeld

12. september 2010

JustAnotherName

Fik veer med mit første barn på terminsdatoen og fødte om natten.

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Første barn, havde jeg termin den 24. september og hun kom den 6. oktober. Hun vejede 4500g og var 55 cm lang, 12 dage over termin.

Ande barn, havde jeg termin den 15. dec og hun kom den 27. dec. Hun vejede 5 kg og var 60 cm, igen 12 dage over termin.

Tredie barn, havde jeg termin den 15. aug, men han blev taget ved PK d. 29. juli. Vanen tro havde jeg sikkert gået 12 dage over med ham også. Han vejede 5660g og var 59 cm.

Anmeld

12. september 2010

louiseHasselstrøm

Fødte 15 juni var sat til den 3 juni

Anmeld

12. september 2010

ZamanogDania

Jeg havde termin den 26/12-09 men fødte den 01-01-10

Anmeld

12. september 2010

CamillaSoefelt

Jeg havde termin 30/6-2010 og fødte 13/7-2010, altså 13 dage over tid..;(.. hehe.

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Jeg fødte 40 + 4 ifølge termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.