sarahb skriver:
Ja så fylder manden 30 år idag, 30,30,30,30 år.. Vildt synes jeg! Så er der jo kun 2 år til jeg bliver 30.
Han skulle have sin overraskelse igår, en helikopter tur. Men den blev aflyst pga dårligt vejr, så jeg ser om vi kan få en tur på lørdag. Vi tog ud og spiste igår. Running sushi, rigtig lækkert (jeg fik nudler og indbagte rejer) men han spiste sushi i den helt stooore stil! Vi havde en dejlig aften og han nød det super meget, vi tog hen og hentede en sovende Isaac og så hjem og slappe af. Det var en dejlig aften.
I dag vækkede vi ham med hurra hurra hurra og flag, som isaac var rigtig god til at styre. Han fik sine gaver og han blev rigtig glad
Nu er han lige blevet sendt i dampbad i frb svømmehal så han kan blive dampet igennem, han er lidt små syg.
Jeg har i mellemtiden lavet lagkage med toblerone mousse og jordbær creme med nutella og friske jordbær på toppen og aftemsmad: Pakistansk butter chicken med naan og ris. så kommer hans venner og spiser i aften ( det ved han ikk endnu) og så skal vi bare hygge.
Han er forresten blevet ringet op af ambassaden, ja han må gerne komme med hans pas for han har fået VISUM, ØHHHHHH WHAT??? vi rejste for over 3 måneder siden.. Men ok!!! Men han tager selvfølgelig ud og får det, hvis vi nu skal en tur derover igen.
Ellers kan jeg bare ikke vente til barsel, glæder mig så meget og vil så gerne have min lille dreng ud til os snart, jeg glæder mig sindsygt og kan slet ikke vente... Ihhhh... Tiden snegler sig.
jeg har dog sygmeldt mig delvis da jeg stadig søjer med de skide plukveer når jeg ikke slapper af, så jeg er gået 10-12 timer ned om ugen så må jeg se om det hjælper på det. Ellers må det blive mere. Jeg går fra her d. 6 okt. så der er ikke så længe igen
Men kan i alle have en fantastisk søndag og nyde den med jeres skænne familier
Tillykke med manden, dejligt i havde en god fødselsdag. Jeg håber i kommer op og flyve snart, det lyder da vildt spændene, hvor skal i så flyve henne, skal i se noget specielt?
Læste lige den opskrift du lage ind til Mette, det lyder bare vildt lækkert, bliver nok nød til at låne den, hvis jeg må
Som tiden dog flyver afsted, jeg syndes da lige du skrev du var gravid, nu er du snart på barsel og så er lille manden jo snart ude i dine arme..... Vildt der er jo kun små 10uger...... og så du må til to!
Det var da godt at din mand fik sit visum, som de kloge siger: bedre sent end aldrig..... men afligevel syndes jeg nu godt de kunne tage og behandle flok ordnligt, har jo læst med om alle de problemer i har haft.
Godt du passer på dig selv og lytter til din krop....
Lige til sidste et knus her fra os