Hvad synes i om navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Moaaar <3

Rosa skriver:

Jeg synes Nord er flot!!! Virkelig fint!!! Hvis man tænker det som et rigtigt vikingenavn! Nor betyder jo på gammelt dansk " et lille pus" så det er for tuttenuttet til en voksen mand, synes jeg...

Det vidste jeg faktisk ikke , med den betydning. Hvor ved du det fra ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Magsen

sorry men kan ikke så godt lide det (:

Anmeld

12. september 2010

Moaaar <3

nutche skriver:

he he, jeg kan godt lide navnet, men har dog stemt blankt, da jeg kender en pige der hedder det.

navnet var ganske rigtigt stavet Nor... hun var den skønneste lille pige med langt mørkt hår og store brune øjne

Okay ? Ved du hvorfor hun fik netop det navn som pige ?

Anmeld

12. september 2010

Moaaar <3

Maggieh skriver:

sorry men kan ikke så godt lide det (:

Ingen grund til sorry jeg er vildt nysgerrig efter at høre folks menning både om de kan lide det eller ej...for er jo selv usikker på navnet, altid godt med folks menning når man er usikker, så er det op til en selv om man vil bruge det eller ej =)

Anmeld

12. september 2010

Margurit

Jeg kan godt lide navnet Nor. Der er også en lille dreng på mit arbejde, der hedder det. Flot navn

Anmeld

12. september 2010

Mikkelmusen

Nor er godkendt. Nord er ikke. Se evt her www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1

Anmeld

12. september 2010

Moaaar <3

Margurit skriver:

Jeg kan godt lide navnet Nor. Der er også en lille dreng på mit arbejde, der hedder det. Flot navn

Okay hvor gammel er han ? og hvor kommer det navn oprindeligt fra , for vi "fandt" på det hvis man kan sige det sådan og som skrevet tidliger kan jeg ikke finde det på babynavne

Anmeld

12. september 2010

Moaaar <3

Mikkelmusen skriver:

Nor er godkendt. Nord er ikke. Se evt her www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1

Takker det vil jeg lige lure nærmer =)

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Æblekage skriver:

Det vidste jeg faktisk ikke , med den betydning. Hvor ved du det fra ?

Det kan jeg ikke huske, men forskellige steder, f.eks når man snakker at nogens baby er "et lille nor" 

Anmeld

12. september 2010

oo

jeg kan RIGTIG godt lide det, men min ene søster har hapset det til en fremtidig datter, såe hun vil så stave det Nor eller Noor, hvor jeg - som dig - ville bruge det som drengenavn og stave det Nord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.