Det er SÅ spændende :) Gå HURTIGT næste par dage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Maalene

Millefrisch skriver:

Mange gange tillykke herfra!

Hvor er det dog bare dejligt!

Tuuusind taaak

Det er simpelthen SÅ fantastisk...

Og stooooort tillykke med vidunderet i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

MF<3

Maalene skriver:

Tuuusind taaak

Det er simpelthen SÅ fantastisk...

Og stooooort tillykke med vidunderet i maven

Tusind tak! Det er helt fantastisk..

Hvor bliver det bare spændende!!

Anmeld

12. september 2010

Maalene

Millefrisch skriver:

Tusind tak! Det er helt fantastisk..

Hvor bliver det bare spændende!!

Det vil jeg godt tro

Ja, HELT vildt

Hvor er vi bare heldige

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Maalene skriver:

Ja, kan bare slet ikke forstå at jeg skal være SÅ heldig - det er bare fantastisk

Ej, hvor skønt at høre...Hvad skal den lille prins så hedde, ved I det?

Jaaa... Man bliver bare SÅ skruk, når man er omgivet af babyer Hehe...

Ej, hvor fantastisk, skal I have en hjemmefødsel - vil jeg bare SÅ gerne... Men kæresten er ikke så glad for det, tror han er bange for jeg ikke kan klare det eller hvad man skal sige - men vil bare SÅ gerne

Ej, fortæl fortæl - vil SÅ gerne høre

Nej, det kan man virkelig ikke.. og slet ikke hvis man har prøvet negativ test nogle gange. Pludselig er man bare gravid, sådan fra den ene dag til den anden (sådan føles det i hvert fald hehe )

Men ja, dét er da fantastastisk og helt igennem vidunderligt

Ønsker dig lige den bedstre gravidtet

Vores dejlige lille trold skal hedde Kian

Griner ja, det gør man virkelig. Er godt nok blevet skruk mange gange igennem graviditeten også, man kan slet ikke lade være når man ser sådanne små babyer der bare er så uskyldige og super lækre hehe

Ja, det skal vi og vi glææææææder os SÅ meget, det bliver fantastisk at skulle føde hjemme. Ikke noget med at bekymre sig om at skulle afsted osv. Jordmoder kommer herhjem og er sammen med os, vi vil have tændt starinlys og rolig musik til at køre i baggrunden. Vi kommer nok også til at gå en stille og rolig tur i starten hvor veerne ikke kommer så regelmæssige.. og tænk, der er bare intet stress, for der er ingenting vi skal nå.

Vi har netop hentet fødekaret som står ude på terassen parat til når dejlige Kian vil ud til mor og far. Bliver så lækkert, at være hjemme, har jo alt hvad jeg får behov for lige her, og jordmoder er hos os og KUN os, hun har ikke 3 andre fødsler i gang eller skal hjem fordi der er vagtaskifte midt i det hele, og vi kender den jordmoder der kommer ud til os. Og hun tager først hjem et par timer efter fødslen. De har fortalt at de ofte efter fødslen sidder og spiser fødslesdagslagkage med de nybagte forældre, eller andet lækkert, og simpelthen bare hyggesnakker, mens mor f.eks. sidder i badekåbe og ammer den lille..

SÅÅÅÅ fantastisk

Kæresten herhjemme var heller ikke meget for det i starten, men vi fik snakket med en af jordmødrene i hjemmefødselsordningen og efter det, var der ingen tvivl, og som tiden er gået er han blevet mere og mere glad for vores beslutning. Det giver ham jo også chancen for at deltage aktivt i fødslen. Han kan sågar tage imod den lille hvis han føler for det - tænk at han som far kan være den første til at holde sit barn

Så vil da råde dig til at lokke kæresten med til sådan en samtale, og ellers fortælle om alle fordelene Der er jo også de faktum, at hjemmefødsel er lige så sikre som hospitalsfødsler, at man ikke ville kunne føde hjemme hvis ikke det er sikkert, at jordmoderen er proffesionel og vil overflytte til hospital hvis der er de mindste tegn eller usikkerhed, og og DER ER IKKE LIGE SÅ MANGE BAKTERIER HOS JER SOM DER ER PÅ ET SYGEHUS!

Så i gang med at lokke hehe Det vil blive en fantastisk oplevelse for jer begge

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Men spørg endelig hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld

12. september 2010

MF<3

Maalene skriver:

Det vil jeg godt tro

Ja, HELT vildt

Hvor er vi bare heldige

Ja vi er så!

Jeg er super glad på dine vegne! Synes simpelthen det er så dejligt når et ønske går i opfyldelse! Og mine test så lige sådan ud som dine.

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Heej piger...

Uhh... Er simpelthen SÅ spændt - har testet onsdag, fredag, lørdag og i dag - og testene bliver bare MERE og MERE positive

Det er SÅ fantastisk - er virkelig ved at tro på den er der nu, så er det bare og vente til tirsdag, hvor mens helst IKKE skal komme

Årh hvor er det DEJLIGT!

Den er GO NOK! Men kan godt forstå du skal have "ekstra beviser" for virkelig, at tro det...

Men kan jo næsten ikke tro det er sandt

Men det ser sådan ud hos dig, så tillykke tillykke tillykke og held og lykke

Anmeld

12. september 2010

Maalene

Trolde_mor skriver:

Men spørg endelig hvis du har nogle spørgsmål

Eeej eeej eeeeeeej - hvor lyder det bare SÅ fantastisk - JEG VIL OGSÅ Haha...

Hvor er det bare en fantastisk beslutning I har taget - har lige læst det hele op for kæresten... Hehe... Han er ikke overbevist endnu, men det skal han nok blive Håber jeg

Synes simpelthen det kunne være så fantastisk, at man kan være hjemme i trygge omgivelser og man er sikret, at man ikke har 3 forskellige jordemødre igennem en fødsel og sådan noget... Vil SÅ gerne have en hjemmefødsel

Tror min kæreste er mest nervøs for det smertelindrende, for man kan vel ikke få en blokade ved hjemmefødsel, eller hvordan?

Vil da også aller helst føde uden - kunne være virkelig fedt, hvis man kunne klare det

Tusind tak for det helt perfekte svar - kan godt være jeg lige pludselig skriver til dig og spørger om en masse... Hehe

Anmeld

12. september 2010

Maalene

Millefrisch skriver:

Ja vi er så!

Jeg er super glad på dine vegne! Synes simpelthen det er så dejligt når et ønske går i opfyldelse! Og mine test så lige sådan ud som dine.

Ihh... Hvor er det dejlig at høre - tror godt nok også, at den er der nu - det er simpelthen det vildeste

Vil I have kønnet og vide inden længe?

Anmeld

12. september 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Årh hvor er det DEJLIGT!

Den er GO NOK! Men kan godt forstå du skal have "ekstra beviser" for virkelig, at tro det...

Men kan jo næsten ikke tro det er sandt

Men det ser sådan ud hos dig, så tillykke tillykke tillykke og held og lykke

Ihh... Hvor er du sød

Ja, man tør jo næsten ikke tro på det... Hehe... Men nu er jeg ved at være SIKKER på, at den er der

Håber snart det er jer som får to skønne streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.