Maalene skriver:
Ja, kan bare slet ikke forstå at jeg skal være SÅ heldig - det er bare fantastisk 
Ej, hvor skønt at høre...Hvad skal den lille prins så hedde, ved I det?
Jaaa... Man bliver bare SÅ skruk, når man er omgivet af babyer
Hehe...
Ej, hvor fantastisk, skal I have en hjemmefødsel - vil jeg bare SÅ gerne... Men kæresten er ikke så glad for det, tror han er bange for jeg ikke kan klare det eller hvad man skal sige - men vil bare SÅ gerne 
Ej, fortæl fortæl - vil SÅ gerne høre 
Nej, det kan man virkelig ikke.. og slet ikke hvis man har prøvet negativ test nogle gange. Pludselig er man bare gravid, sådan fra den ene dag til den anden (sådan føles det i hvert fald hehe )
Men ja, dét er da fantastastisk og helt igennem vidunderligt

Ønsker dig lige den bedstre gravidtet 
Vores dejlige lille trold skal hedde Kian 
Griner ja, det gør man virkelig. Er godt nok blevet skruk mange gange igennem graviditeten også, man kan slet ikke lade være når man ser sådanne små babyer der bare er så uskyldige og super lækre hehe 
Ja, det skal vi og vi glææææææder os SÅ meget, det bliver fantastisk at skulle føde hjemme. Ikke noget med at bekymre sig om at skulle afsted osv. Jordmoder kommer herhjem og er sammen med os, vi vil have tændt starinlys og rolig musik til at køre i baggrunden. Vi kommer nok også til at gå en stille og rolig tur i starten hvor veerne ikke kommer så regelmæssige.. og tænk, der er bare intet stress, for der er ingenting vi skal nå.
Vi har netop hentet fødekaret som står ude på terassen parat til når dejlige Kian vil ud til mor og far. Bliver så lækkert, at være hjemme, har jo alt hvad jeg får behov for lige her, og jordmoder er hos os og KUN os, hun har ikke 3 andre fødsler i gang eller skal hjem fordi der er vagtaskifte midt i det hele, og vi kender den jordmoder der kommer ud til os. Og hun tager først hjem et par timer efter fødslen. De har fortalt at de ofte efter fødslen sidder og spiser fødslesdagslagkage med de nybagte forældre, eller andet lækkert, og simpelthen bare hyggesnakker, mens mor f.eks. sidder i badekåbe og ammer den lille..
SÅÅÅÅ fantastisk 

Kæresten herhjemme var heller ikke meget for det i starten, men vi fik snakket med en af jordmødrene i hjemmefødselsordningen og efter det, var der ingen tvivl, og som tiden er gået er han blevet mere og mere glad for vores beslutning. Det giver ham jo også chancen for at deltage aktivt i fødslen. Han kan sågar tage imod den lille hvis han føler for det - tænk at han som far kan være den første til at holde sit barn 
Så vil da råde dig til at lokke kæresten med til sådan en samtale, og ellers fortælle om alle fordelene
Der er jo også de faktum, at hjemmefødsel er lige så sikre som hospitalsfødsler, at man ikke ville kunne føde hjemme hvis ikke det er sikkert, at jordmoderen er proffesionel og vil overflytte til hospital hvis der er de mindste tegn eller usikkerhed, og og DER ER IKKE LIGE SÅ MANGE BAKTERIER HOS JER SOM DER ER PÅ ET SYGEHUS! 
Så i gang med at lokke hehe
Det vil blive en fantastisk oplevelse for jer begge