øv lige til at græde over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

MF<3

betiinsen skriver:

tog en test halv 5 i nat ( tyrkisk tid, er på ferie) og den var stadig positiv, dog slet ikke så positiv som de 3 andre teste igår. Tror desværre ikke jeg er gravid længere, da stregen jo gerne skulle blive mer tydlig. testede igår, og her til morgen og skal have min mens idag. dog ingen mens. smerter endnu.

Har bare så meget kvalme, men nok fordi jeg tænker meget over det hernde.

for at jeg stadig er gravid

Da jeg testede positivt, var min første test mere tydlig end den anden, men det skal også lige siges, at man dårligt nok kunne se stregerne. Testede tydligt positiv hos lægen 5 dage efter. Det er også bedst at teste om morgenen, så prøv det når du kommer hjem.

Jeg håber den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

BinaMor

jeg tog 3 svagt positive på mens dagen. næste dag fik jeg en bragende negativ men om aftenen igen positiv.. og nu er min datter 20 dage

det kommer an på koncentrationen i urinen

Anmeld

12. september 2010

betiinsen

okay tusind tak for svar.. synes det er svært, for vil også gerne tør tro lidt på det, men vil på en måde alligevel ikke, da jeg er for bange for at blive ked af det

snakkede i telefon med min mor om det, og hun tror ikke på det overhovedet før om to uger ca. fordi at det ofte går galt i denne periode..

men kyds til mig og kram til jer

Anmeld

13. september 2010

aarhusmor

betiinsen skriver:

okay tusind tak for svar.. synes det er svært, for vil også gerne tør tro lidt på det, men vil på en måde alligevel ikke, da jeg er for bange for at blive ked af det

snakkede i telefon med min mor om det, og hun tror ikke på det overhovedet før om to uger ca. fordi at det ofte går galt i denne periode..

men kyds til mig og kram til jer

ja jeg forstår dig godt. Nu er du hjemme igen. Har du taget en ny test?

Anmeld

14. september 2010

betiinsen

Jo har testet postiv 2 gange igår, og her til morges var de også positive.. og lidt kraftigere...

Puhhaa.. føler det er en lang dag for ku muligvis få svar fra min blodprøve efter kl. 14...

Jeg håber så meget at der ligger en lille bebs derinde og har det godt..

Anmeld

14. september 2010

CamillaSoefelt

betiinsen skriver:

tog en test halv 5 i nat ( tyrkisk tid, er på ferie) og den var stadig positiv, dog slet ikke så positiv som de 3 andre teste igår. Tror desværre ikke jeg er gravid længere, da stregen jo gerne skulle blive mer tydlig. testede igår, og her til morgen og skal have min mens idag. dog ingen mens. smerter endnu.

Har bare så meget kvalme, men nok fordi jeg tænker meget over det hernde.

for at jeg stadig er gravid

fingre for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.