øv lige til at græde over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. september 2010

betiinsen

tog en test halv 5 i nat ( tyrkisk tid, er på ferie) og den var stadig positiv, dog slet ikke så positiv som de 3 andre teste igår. Tror desværre ikke jeg er gravid længere, da stregen jo gerne skulle blive mer tydlig. testede igår, og her til morgen og skal have min mens idag. dog ingen mens. smerter endnu.

Har bare så meget kvalme, men nok fordi jeg tænker meget over det hernde.

for at jeg stadig er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

PeruBaby

Jeg fingre for dig!!

Anmeld

12. september 2010

betiinsen

tak. gør jeg også meget

den test fra i nat er stadig så positiv at man kan se den i strakt arm. men der jeg tog de 3 andre teste stort set samtidigt for 20 timer siden ca. var de mere tydlige

Anmeld

12. september 2010

betiinsen

nogle der ved lidt om det?

Anmeld

12. september 2010

Mette Nexø

betiinsen skriver:

tog en test halv 5 i nat ( tyrkisk tid, er på ferie) og den var stadig positiv, dog slet ikke så positiv som de 3 andre teste igår. Tror desværre ikke jeg er gravid længere, da stregen jo gerne skulle blive mer tydlig. testede igår, og her til morgen og skal have min mens idag. dog ingen mens. smerter endnu.

Har bare så meget kvalme, men nok fordi jeg tænker meget over det hernde.

for at jeg stadig er gravid

Mon ikke den er der når den stadig er positiv, tror du bare skal prøve at tage det med ro også teste igen når du kommer hjem.

Mener at huske at du skrev i et indlæg i kun havde prøvet i en mdr, så skulle du være så uheldig at have 4 tests der viste forkert, så kan det jo være den er der næste gang, men tror nu ikke du skal være bekymret, som så mange siger så selvom stregerne ikke er så tydelige så er den der

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

Testenes kvalitet kan godt svinge lidt og det kan koncentrationen i urinen også. Altså du kan have drukket mere i går eller noget andet...

Jeg ville prøve at tage en ny test i dag og se hvordan den ser ud

Anmeld

12. september 2010

betiinsen

okay, kan ikke teste idag da jeg ikke har flere teste med herned, så må vente til i morgen. er nok også godt nok, da jeg har testet 4 på under et døgn.

tør heller ikke teste mere, for efter 4 positive test er jeg bange for den er negativ

men tror ikke lige helt selv på det mere, har bare et lille håb

hmm håber bare også min mens. bliver væk..

ved godt det er et mærkeligt indlæg, men er bare glad for respons på alle de ting der lige nu kører rundt inde i hovedet på mig..

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

betiinsen skriver:

okay, kan ikke teste idag da jeg ikke har flere teste med herned, så må vente til i morgen. er nok også godt nok, da jeg har testet 4 på under et døgn.

tør heller ikke teste mere, for efter 4 positive test er jeg bange for den er negativ

men tror ikke lige helt selv på det mere, har bare et lille håb

hmm håber bare også min mens. bliver væk..

ved godt det er et mærkeligt indlæg, men er bare glad for respons på alle de ting der lige nu kører rundt inde i hovedet på mig..

du må ikke opgive håbet endnu Jeg fik en streg for 2 uger siden, og så var den væk efter sygdom og nu er den der igen. Nogen gange sker der altså underlige ting.

Anmeld

12. september 2010

betiinsen

nej synes bare det er svært, og vil ikke glæde mig endnu.

Så lige at 50 procent af alle graviditeter bliver afbrudt i denne fase. ved 4 uger, og det er det præcis idag. Så tror nu det er derfor at min streg ikke er lige så tydlig..

Men som du siger, har ikke helt opgivet håbet

Anmeld

12. september 2010

Mamalou

Hvis du skal græde tårer søde, så skal det da være glædestårer... Du har taget hele fire positive tester og det er da noget at glæde sig over!

Jeg tror den tyrkiske læge har sat "kuller" i hovedet på dig, og jeg synes du skal glemme alt om hende, og tage en test når du kommer hjem i næste uge.

Jeg sender dig et kram og håber du kan vende humøret en smule og se det positive i 4 positive tests - og nyde din ferie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.