Av av av siger jeg bare....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Trolde_mor

twinboys skriver:

Ja og utroligt at der ikke skete hendes ansigt noget,... Ved ikke om hun gennemførte ved bare hun fik hovedpine... avs avs en hovedpine

Ja, det er det godt nok.. Men kan jo ske hun har forstuvet næsen eller noget?

Men som kæresten siger, man må da også tage hatten af for hendes reaktion. Hun tager det godt nok stille og roligt

Og så sidder jeg her og tænker, jeg burde skamme mig, har brokket mig lidt over min hovedpine i dag. Men den er da i hvert fald ikke noget i forhold til hendes.. av av..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

sarahb

Det er SÅÅÅÅ VILDT! af for H.....

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Har lige læst i en engelsk artikel at Claire faktisk kort efter siger at hun ikke kan mærke sit ansigt

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Trolde_mor skriver:

Ja, det er det godt nok.. Men kan jo ske hun har forstuvet næsen eller noget?

Men som kæresten siger, man må da også tage hatten af for hendes reaktion. Hun tager det godt nok stille og roligt

Og så sidder jeg her og tænker, jeg burde skamme mig, har brokket mig lidt over min hovedpine i dag. Men den er da i hvert fald ikke noget i forhold til hendes.. av av..

Griner nej kan du så stoppe...

Mon hun selv kunne beskrive hendes hovedpine???

Åhhh får helt ondt i hovedet bare ved tanken om at få sådan en melon i hovedet...

Ville nu hellere nyde dem...

Majbritt

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Trolde_mor skriver:

Har lige læst i en engelsk artikel at Claire faktisk kort efter siger at hun ikke kan mærke sit ansigt

Føj da og hvad så nu???

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

twinboys skriver:

Griner nej kan du så stoppe...

Mon hun selv kunne beskrive hendes hovedpine???

Åhhh får helt ondt i hovedet bare ved tanken om at få sådan en melon i hovedet...

Ville nu hellere nyde dem...

Majbritt

Hehe... ja, foretrækker nu altså også at spise dem (Har så også spist i hvrt fald en 30 vandmeloner her under min graviditet har været oppe på 2/3 i ugen.. )

Sad også og grinte og råbte til kæresten at nu er min hovedpine lige blevet værre - han skyndte sig ind og se, og kunne heller ikke lade være med at grine

Men utoligt at ingen fra produktionsselskabet kommer til undsætning. Vi må da håbe hun lige får chancen for en pause - må da give en gang hjernerystelse der siger spar 10..

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

twinboys skriver:

Føj da og hvad så nu???

Stod der ikke noget om.

Stod bare at showet først har premiere d. 29 i denne måned, og at det kun er den lille video man kan se af konkurrencen.

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Trolde_mor skriver:

Stod der ikke noget om.

Stod bare at showet først har premiere d. 29 i denne måned, og at det kun er den lille video man kan se af konkurrencen.

Ok god bedring med hovedpinen

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

twinboys skriver:

Ok god bedring med hovedpinen

Hehe tak tak

Anmeld

12. september 2010

Maalene

twinboys skriver:

Reality-show-deltageren Claire Champlin er på rekordtid blevet et kæmpe hit på Youtube.

Hvis man skulle være i tvivl om hvorfor, er det bare at starte videoen nedenfor, og lade vandmelonen tale sit eget sprog.

Utroligt nok kommer kvinden hurtigt på benene efter ulykken, som ellers ser ud til at kunne koste adskillige brækkede ansigtsknogler.

Hun slipper med hovedpine.

Majbritt

http://www.youtube.com/watch?v=xMBYvKFdeiE&feature=player_embedded

AAAAAV for pokker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.