Av av av siger jeg bare....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. september 2010

twinboys

Reality-show-deltageren Claire Champlin er på rekordtid blevet et kæmpe hit på Youtube.

Hvis man skulle være i tvivl om hvorfor, er det bare at starte videoen nedenfor, og lade vandmelonen tale sit eget sprog.

Utroligt nok kommer kvinden hurtigt på benene efter ulykken, som ellers ser ud til at kunne koste adskillige brækkede ansigtsknogler.

Hun slipper med hovedpine.

Majbritt

http://www.youtube.com/watch?v=xMBYvKFdeiE&feature=player_embedded

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Reality-show-deltageren Claire Champlin er på rekordtid blevet et kæmpe hit på Youtube.

Hvis man skulle være i tvivl om hvorfor, er det bare at starte videoen nedenfor, og lade vandmelonen tale sit eget sprog.

Utroligt nok kommer kvinden hurtigt på benene efter ulykken, som ellers ser ud til at kunne koste adskillige brækkede ansigtsknogler.

Hun slipper med hovedpine.

Majbritt

http://www.youtube.com/watch?v=xMBYvKFdeiE&feature=player_embedded

AV FOR FILAN!!! Godt det ikke er mig da For faen hun må da have kæmpe mega ondt altså

Anmeld

12. september 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

AV FOR FILAN!!! Godt det ikke er mig da For faen hun må da have kæmpe mega ondt altså

Åhhh sikke en hovepine mand...Håber for hende at den var godt moden...

Majbritt

Anmeld

12. september 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Åhhh sikke en hovepine mand...Håber for hende at den var godt moden...

Majbritt

Ja det håber jeg osse Vandmelonen var da i hvert fald godt smadret ggg... Godnat søde kan du sove godt?

Anmeld

12. september 2010

Ranarupta

12. september 2010

twinboys

ja avs avs og en vandmelon som var helt ødelagt... Godt hun ikke kom mere til skade

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

LOOOOL shit det så sjovt ud, naturligvis ikke sjovt for hende, men hehehe måtte lige smile da man så det i gengivelsen

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Line&Liam skriver:

LOOOOL shit det så sjovt ud, naturligvis ikke sjovt for hende, men hehehe måtte lige smile da man så det i gengivelsen

Smiler jeg fik også smil på mine læber

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Aaaaaauuuuu siger jeg bare!

Ja, man kan ikke lade være med at grine/smile af andres uheldige oplevelser, selvom man ikke burde

Vi sidder lige og snakker om, at det var heldigt sluppet, da man kan blive slået ihjel ved at få næsebenet trykket op i hjernen. (eks. hvis man får en knytnæve opad)

Puhaaaa..... Fik hun så gennemført konkurrencen efterfølgende?

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Trolde_mor skriver:

Aaaaaauuuuu siger jeg bare!

Ja, man kan ikke lade være med at grine/smile af andres uheldige oplevelser, selvom man ikke burde

Vi sidder lige og snakker om, at det var heldigt sluppet, da man kan blive slået ihjel ved at få næsebenet trykket op i hjernen. (eks. hvis man får en knytnæve opad)

Puhaaaa..... Fik hun så gennemført konkurrencen efterfølgende?

Ja og utroligt at der ikke skete hendes ansigt noget,... Ved ikke om hun gennemførte ved bare hun fik hovedpine... avs avs en hovedpine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.