Så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

quar20

henh01 skriver:

Jeg har et kontor der skal flyttes ud i et indhak hvor der skla laves en plade der skal fungere som skrivebord. En gyngestol og en kommode der skal slibes og males og så skal seng og puslebord samles..

ORK så har du massere at sætte manden til..!! Med mindre du er som jeg.. JEG KAN IHVERTFALD SELV...!! Og man kan faktisk ikke en dyt når man har så ondt..!! =) Men man forsøger at gøre hvad man kan - også venter man ellers bare på at manden får odnet det man gerne vil ha - så man ikke har det at tænke på..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Hvor har du altså ret !  

Det er jo også det bedste i sidste ende .. Syns bare det er riiiigtig hårdt .. Heh .. 

Det må man tage med , lige meget hvad der sker jo ..

Ja og min første gra. var bestemt ikke bedre smertemæssigt og ALLIGEVEL gennemgår man det igen og hvorfor spørger man sig selv om..

FORDI DET ER BARE DET HELE VÆRD...!! Så snart din dreng kommer op på din mave har du glemt alle de mange timer man har sat og tudbrølet over kedsomheden. smerterne, alle de gange man har været på sygehuset, alle de gange man er blevet undersøgt forneden for det er og blir ALDRIG dejligt..!!

Men tro mig  det er absolut det hele værd..!! For hunde altså man blir helt "høj" af den kærlighed der vælter nedover en..!!

Men selvom det er skide træls lige nu, så se om du ikke kan tænke..! JEG GLÆDER MIG TIL HAN KOMMER UD TIL OS OG AT VI FÅR DEN FAMILIE VI DRØMMER OM...!! Det er ihvertfald hvad der holder mit humør oppe.. Visse dage

Anmeld

11. september 2010

henh01

quar20 skriver:

ORK så har du massere at sætte manden til..!! Med mindre du er som jeg.. JEG KAN IHVERTFALD SELV...!! Og man kan faktisk ikke en dyt når man har så ondt..!! =) Men man forsøger at gøre hvad man kan - også venter man ellers bare på at manden får odnet det man gerne vil ha - så man ikke har det at tænke på..!

Jeg sliber selv stolen og kommoden og maler det.. Men at flytte skrivebordet i kælderen og sætte pladen op i indhakken - tilslutte com osv det må jeg nok lade manden om.. Det er bare som om han er lidt sløv i betrækket, men han arbejder som sagt også meget i øjeblikket. Jeg går i gang med projekt gyngestol i morgen.

Anmeld

11. september 2010

quar20

henh01 skriver:

Jeg sliber selv stolen og kommoden og maler det.. Men at flytte skrivebordet i kælderen og sætte pladen op i indhakken - tilslutte com osv det må jeg nok lade manden om.. Det er bare som om han er lidt sløv i betrækket, men han arbejder som sagt også meget i øjeblikket. Jeg går i gang med projekt gyngestol i morgen.

Uhh så husk lige før og efterbilleder af stolen.. =)

Ja når jobbet presser ses det i hjemmet.. =) Og det er jo uanset om det er os kvinder eller mænderne..!!

Anmeld

11. september 2010

henh01

quar20 skriver:

Uhh så husk lige før og efterbilleder af stolen.. =)

Ja når jobbet presser ses det i hjemmet.. =) Og det er jo uanset om det er os kvinder eller mænderne..!!

Lover at sætte før og efter billeder ind

Anmeld

11. september 2010

quar20

henh01 skriver:

Lover at sætte før og efter billeder ind

SUUUUUPER Det vil jeg glæde mig til at se.. =)

Anmeld

11. september 2010

Papaya

Hej jeg har termin den 12. november!! Og synes at der er lang tid til..

Jeg døjer selv rigtig meget med ryggen, så kender det udemærket.. Og det med at føle at man er stor det gør jeg også hver dag.. Jeg havde en BMI på 24 da jeg blev gravid, og det synes jeg er for meget, da jeg bare for 2 år siden vejede 8 kg mindre end jeg gjorde da jeg blev gravid og har indtil videre taget 13 kg. på, så jeg venter også bare på at lægen fortæller mig at jeg skal passe på min vægt, og det vil jeg nok ikke synes er så fedt, men sådan er det.

Jeg synes at jeg har så mange skavanker.. bækkenløsning, for højt blodtryk og nu kæmper jeg med min ryg hver dag og nat! Det er slet ikke til at holde ud... Og for at det ikke skal være løgn så kæmper jeg med hæmorider hele tiden...

Så jeg håber også at hun kommer ud lidt før.. det er jo ikke sjovt længere... Men hyggelig når man ikke har ondt!

Anmeld

12. september 2010

Josesmor

henh01 skriver:

Hej Piger

Kender I det at være trist uden egentlig grund? Jeg er gravid i 31. uge og orker det snart ikke mere, jeg bliver bare federe og federe. (har taget 11 kg på, men vejede inden 10 kg for meget, dvs jeg har indtil nu i hvert fald 21 kg at smide)

Føler mig så besværet, døjer med ryg problemer under graviditeten. Egentlig ville jeg bare gerne kunne skrue tiden 10 uger frem

Ja jeg er helt med på denne tråd.. Jeg har termin den 27 oktober og har taget 12 kg på nu. Har ikke de store problemer endnu, kun hurtigt træt i ryg og læn, ømme fødder og KEDSOMHED!! Jeg er gået på barsel da vi går fra 2 mdr før på mit arbejde.. Og har allerede lavet mange af de ting jeg ville gøre i min barsel. Vi har snart styr på det hele, mangler dog en del på det kommende børneværelse, men det kræver min kærestes hjælp.. Og ellers laver jeg bare alle de daglige gøremål... men Gabbbb det bliver kedeligt i længden... Og så er jeg begyndt at lave invitationer til den kommende barnedåb.. Ja ja.., kan jo lige så godt bruge tiden på noget fornuftigt

Anmeld

12. september 2010

henh01

Ja det er med at finde ting at lave i dagligdagen. Jeg har eksempelvis sagt at jeg HVER dag skal støvsuge, ryste dyner og sørge for at opvasken er væk inden jeg skal hente min datter fra skole - selvom det kun drejer sig om morgenmadsservicet.

Nu har jeg som sagt de kommende projekter at gå i gang med gyngestol og kommode så de næste par dage er der lidt at stå op til. Synes bare man hurtigt bliver så skide doven.

Anmeld

12. september 2010

roenlund

henh01 skriver:

Ja det er med at finde ting at lave i dagligdagen. Jeg har eksempelvis sagt at jeg HVER dag skal støvsuge, ryste dyner og sørge for at opvasken er væk inden jeg skal hente min datter fra skole - selvom det kun drejer sig om morgenmadsservicet.

Nu har jeg som sagt de kommende projekter at gå i gang med gyngestol og kommode så de næste par dage er der lidt at stå op til. Synes bare man hurtigt bliver så skide doven.

Jeg ville ønske at jeg måtte Men støvsugeren skal blive i skabet for jeg skal slappe af... så det bliver til putte ting i opvaskeren og så ligge og glo... måske lave mad, hvis der er nogen andre der har handlet... det er bare så KEDELIGT.... tror også manden er lidt træt af alle de ting jeg gerne vil når han kommer træt hjem fra arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.