Så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

henh01

Jeg har selv termin d. 20 nov... Håber lidt på at føde lidt før tid.. Mangler dog stadig at indrette børne værelse, men der opstår problemerne når man går hjemme og ikke kan gøre det selv. Det er pisse irriterende for manden arbejder rimelig meget også somme tider weekend og jeg kan godt forstå han er træt når han kommer hjem.

Er I helt klar til den lille melder sin ankomst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

Okay amen så er det jo ikke bare mig det kan blive lidt trist på de mange af ugens dage når man føler sig... øhh ja TRIST

Har overhovedet ikk følt mig sådan lykkelig ...

Jeg troede en graviditet var noget af det lykkeligste og ihh så skønt , men syns det noget af det værste ... Jeg har haft så ondt , kvalme osv... Gider bare virkelig ikke mere ... Ellers er jeg bare virkelig dårlig til at være gravid Brok brok brok ...........

Anmeld

11. september 2010

morethanperfect

henh01 skriver:

Jeg har selv termin d. 20 nov... Håber lidt på at føde lidt før tid.. Mangler dog stadig at indrette børne værelse, men der opstår problemerne når man går hjemme og ikke kan gøre det selv. Det er pisse irriterende for manden arbejder rimelig meget også somme tider weekend og jeg kan godt forstå han er træt når han kommer hjem.

Jeg er helt klar , regner også med han komme før , for blev indlagt med veer i uge 28 .. Så går nok ikke helt til den 2 nov.. 

Men mangler nogle småting .. Ik andet

Anmeld

11. september 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Jeg troede en graviditet var noget af det lykkeligste og ihh så skønt , men syns det noget af det værste ... Jeg har haft så ondt , kvalme osv... Gider bare virkelig ikke mere ... Ellers er jeg bare virkelig dårlig til at være gravid Brok brok brok ...........

Min første graviditet gik så smertefrit og denne gang døjer jeg virkelig med rygbesvær og kedsomhed.. .griner

Anmeld

11. september 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Jeg er helt klar , regner også med han komme før , for blev indlagt med veer i uge 28 .. Så går nok ikke helt til den 2 nov.. 

Men mangler nogle småting .. Ik andet

Puha i uge 28?? Så er du også sygemeldt? - hvad får du dagene til at gå med?

Anmeld

11. september 2010

morethanperfect

henh01 skriver:

Puha i uge 28?? Så er du også sygemeldt? - hvad får du dagene til at gå med?

Jeg var sygemeldt i forvejen ... Men ja , ikke noget .. Må ikke lave noget .. Ikk engang gå ned og handle ... Det gør jeg nu alligevel fordi min kæreste arbejder sååå meget ... Kan ik holde ud og ligge på sofaen hele døgnet rundt ... Men sådan er det , desværre ...

Godt baby.dk findes !!!

Anmeld

11. september 2010

quar20

morethanperfect skriver:

arhhh øv altså..!

Ej jeg vil sige jeg også forsøger RIGTIG meget på at nyde tiden for vi har ikke planer om flere børn.. Men så har vi jo også to dejlige drenge til den tid..!

Nej det er absolut ikke brok..! har men ondt og oplever det ene oå det andet er det jo klart at man ikke når at tænke.. YEARH jeg er fandme gravid og jeg syntes det er skide dejligt..!!  Jeg nyder at han sparker derinde og NYDER inderligt når storebror Tino kommer og mærker på mors mave.. =) Men igen så tænker jeg også den der skræmmende tanke.. SHIT hvordan blir det jo med to små drenge... Ja alt er jo skræmmende og min indstilling er at man ikke kan forberede sig en dyt..! Men man kan håbe drømme og stille sine mål for fremtiden..! Og brænder man virkelig for at få opfyldt de drømme, de håb og ikke mindst sine mål for fremtiden jamen så skal det hele nok lykkes..!!

Så lige en kæmpe til dig.. =)

Anmeld

11. september 2010

quar20

henh01 skriver:

arh gud ja kedsomheden...!!

Er da nogenlunde klar men ikke sådan helt.. mangler da sådan lidt her og der, og børneværelset.. Tjaaa der er en kommode med hans tøj i som selvf. er vasket osv..! hans legetøj også hans vugge... har ikke gjort så meget ud af det for vi er lige flyttet i en større bolig sidste weekend faktisk.. =)

Anmeld

11. september 2010

henh01

quar20 skriver:

arh gud ja kedsomheden...!!

Er da nogenlunde klar men ikke sådan helt.. mangler da sådan lidt her og der, og børneværelset.. Tjaaa der er en kommode med hans tøj i som selvf. er vasket osv..! hans legetøj også hans vugge... har ikke gjort så meget ud af det for vi er lige flyttet i en større bolig sidste weekend faktisk.. =)

Jeg har et kontor der skal flyttes ud i et indhak hvor der skla laves en plade der skal fungere som skrivebord. En gyngestol og en kommode der skal slibes og males og så skal seng og puslebord samles..

Anmeld

11. september 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

arhhh øv altså..!

Ej jeg vil sige jeg også forsøger RIGTIG meget på at nyde tiden for vi har ikke planer om flere børn.. Men så har vi jo også to dejlige drenge til den tid..!

Nej det er absolut ikke brok..! har men ondt og oplever det ene oå det andet er det jo klart at man ikke når at tænke.. YEARH jeg er fandme gravid og jeg syntes det er skide dejligt..!!  Jeg nyder at han sparker derinde og NYDER inderligt når storebror Tino kommer og mærker på mors mave.. =) Men igen så tænker jeg også den der skræmmende tanke.. SHIT hvordan blir det jo med to små drenge... Ja alt er jo skræmmende og min indstilling er at man ikke kan forberede sig en dyt..! Men man kan håbe drømme og stille sine mål for fremtiden..! Og brænder man virkelig for at få opfyldt de drømme, de håb og ikke mindst sine mål for fremtiden jamen så skal det hele nok lykkes..!!

Så lige en kæmpe til dig.. =)

Hvor har du altså ret !  

Det er jo også det bedste i sidste ende .. Syns bare det er riiiigtig hårdt .. Heh .. 

Det må man tage med , lige meget hvad der sker jo ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.