morethanperfect skriver:
Har overhovedet ikk følt mig sådan lykkelig ... 
Jeg troede en graviditet var noget af det lykkeligste og ihh så skønt , men syns det noget af det værste
... Jeg har haft så ondt , kvalme osv... Gider bare virkelig ikke mere ... Ellers er jeg bare virkelig dårlig til at være gravid
Brok brok brok ...........
arhhh øv altså..!
Ej jeg vil sige jeg også forsøger RIGTIG meget på at nyde tiden for vi har ikke planer om flere børn.. Men så har vi jo også to dejlige drenge til den tid..!
Nej det er absolut ikke brok..! har men ondt og oplever det ene oå det andet er det jo klart at man ikke når at tænke.. YEARH jeg er fandme gravid og jeg syntes det er skide dejligt..!! Jeg nyder at han sparker derinde og NYDER inderligt når storebror Tino kommer og mærker på mors mave.. =) Men igen så tænker jeg også den der skræmmende tanke.. SHIT hvordan blir det jo med to små drenge...
Ja alt er jo skræmmende og min indstilling er at man ikke kan forberede sig en dyt..! Men man kan håbe drømme og stille sine mål for fremtiden..! Og brænder man virkelig for at få opfyldt de drømme, de håb og ikke mindst sine mål for fremtiden jamen så skal det hele nok lykkes..!!
Så lige en kæmpe
til dig.. =)
Anmeld