Hvad fanden er der galt med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2010

Anonym trådstarter

Min mand er lige kørt! Han mente lige, han ville i byen med vennerne for 168.258 gang.

Vi har været oppe og skændtes, snerret af hinanden hele dagen, pludselig kommer han og giver mig sådan et kram, jeg har haft brug for i, jeg ved ikke hvor lang tid. Det varmede virkelig. Han nævnte en kammerat, han ville hente nogle film ved, og så troede jeg jo, at vi skulle sidde bare os og hygge - det har vi virkelig brug for.

Men jeg må ha´ misforstået, som han siger. Bønfaldte ham næsten om at blive, men fik bare svaret; "Det kan jeg ikke hjælpe dig med idag." Krammet var sgu bare en afledningsmanøvre!

Jeg orker ikke mere! Jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg elsker ham? Eller han bare er en slags tryghed. Vi har været sammen i 9 år. Vi har en datter sammen, er gift, hus og fælles venner. (selvom det mest er ham, de går i byen med.)

Jeg sidder næsten dagligt og græder over frustration. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere, for at vi får det bedre. Vi har kun sex ca. 1 gang hver 14. dag. Kysser kun hinanden goddag og farvel. Han arbejder ikke, har været sygmeldt, men er rask igen nu. Han siger, han ikke kan finde noget job, men hvad så med en uddannelse? Han er smed, så hvorfor ikke bygge videre på den?

Jeg skal begynde i skole snart, spekulerer der oz, for jeg kan først aflevere min datter kl. 7.45, men skal møde kl. 8.00. Hendes far kunne nok aflevere hende, men så skal han jo tidligt op?! Det er derfor han mistede sine forrige jobs; kom for sent og havde for mange syge/pjækkedage.

Han er egoistik, jeg laver faktisk alt. Han tager hende engang imellem, når jeg laver noget andet. Jeg er aldrig blevet overrasket af ham, aldrig fået gaver jeg ikke selv har været med til og købe... Det var kanon i starten! De første 2 år. Hvorfor vi blev ved sammen, ved jeg ikke. Inderst inde elsker vi vel hinanden, men det er bare ikke sjovt mere, det er hverken romantisk, spændene, kærligt... Det er til gengæld blevet meget besværligt. Skænderier, snerren, han er aldrig hjemme, pånær når hun er i dagpleje.

Hvorfor kan jeg ikke bare smide ham ud? Det er alligevel mig, der betaler alt. Han betaler svigerfar, for den bil, han har købt til os: 800 kr. Men alt andet betaler jeg; husleje, forbrug, forsikringer, telefoner, internet, vores køleskab, vaskemaskine/tørretumbler og tv som er på afbetaling, og mad, bleer, fødselsdagsgaver, uforudsete regninger. ALT!

Hvorfor blir´ jeg ved? Hvorfor holder jeg ham ud? Hjælp lige her - sidder alene med hunden, hans hund vel og mærke! En muskelhund, jeg absolut ikke ville ha´. Nu er det mig som giver ham mad og går ture med ham.

Jeg ved, jeg kan få bedre! Hvad fanden er der galt med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Svei

Læs bogen: Charmør og tyran...

Og vær nu mod dig selv som du er mod andre...dvs behandel dig pænt!!

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

11. september 2010

VIPpigen

Uhh, falsk trykhed. Du ved jo hvad du har, men ikke hvad du får. Men som det lyder for mig, så ville du ja være MEGET bedre stillet uden ham. Prøv at lave en plus/minus liste, selvom jeg vil sige du allerede har lavet den her. Han bruger dig, men det kan være svært at se sig ud af. Har selv været der, vi var dog ikke gift, eller havde barn sammen. Men jeg betalte også ALT, og havde faktisk pludselig flere penge til mig selv, og mere overskud til familie, og venner efter jeg smed ham ud.

Vi flyttede sammen i en lejlighed som heldigvis stod i mit navn, jeg betalte indskud, og gulvtæpper. 3 måneder senere smed jeg ham ud, efter meget overvejelse, for vidste ikke om jeg kunne sidde i lejligheden selv, men kunne jeg sagtens. Hans mest lade kommentar da jeg smed ham ud var: HVORFOR jeg fik lejligheden og ikke ham. Måtte forklare DRENGEN at JEG havde betalt indskud og MIT navn stod på lejekontrakten.

Helt ærligt, ud med ham, du og din datter vil have det så meget bedre uden ham...

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

ja ud med ham. han virker sku ikke særlig fair. er selv været i noget af det samme.

når man har en familie kan man ikke rende i byen i tide og utide. du er bedre tjent uden ham. hvis du er i tvivl om du elsker ham, så gør du det nok ikke. i hver fald ikke ubetinget.

du kan sagtens klare dig uden ham, det gør du jo allerede også.

knus 

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

man går først når man er klar. du er der tag springet

Anmeld

11. september 2010

maria_wlt

Du får lige et 

Du beskriver præcis min gamle stodder (eks)... En stor ego var han..

Virkelig trist at der sådanne mænd i denne skønne verden.. 

Jeg tror desværre ikke at der sker noget godt før ham ændre sig fuldstændig eller du smider ham ud.. Jeg er slet ikke i tvivl om at du fortjener bedre. Håber du gør noget... 

Anmeld

11. september 2010

slettet_7530

Du må selv sidde med svaret inderst inde  noget må holde dig tilbage hvad kan jeg ikke læse ud fra dit indlæg

Anmeld

11. september 2010

Trolde_mor

Uh tror vi er mange der har stået i den situation.. desværre ¨

Her tog det tre år, før jeg fik gjort noget ved det, og først for få måneder siden (2 år efter jeg afsluttede) fik jeg afsluttet det sidste ifm. ham.. et lån vi fælles tog, men som jeg endte med at sidde på.

Det lyder for mig til at du allerede er ved at afslutte med ham inde i dig selv, ved at tage afstand. Som VIP skriver er det den falske tryghed der gør at man bliver. Så ved man hvad man har og skal ikke kaste sig ud i noget nyt.

Men du er jo et eller andet sted allerede alene med jeres barn, du er jo allerede alene om udgifterne og lign. Så intet vil jo ændre sig, andet end du ikke skal passe hans hund, fodre på ham og skændes med ham..

Tror måske bare du mangler det lille sidste " nu er det nok - UD!"

Du får lige et krammer, for det er sq svært at stå i din situation, men jeg er ikke i tvivl om at du er god på vej

Anmeld

11. september 2010

B&J

jeg tror du bliver ved ham fordi i har en datter og fordi det er de her rammer du kender og svæt ved af komme ud af ja det er ikke trykhed men en slaks...

Jeg syntes virkelig du lyder som en sej kvinde og håber virkelig du tager springet og forlader din mand du fortjener s¨å meget der er bedre og når du afligevel klare det hele selv

Du får lige en MEGA krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.