Laulund87 skriver:
Okay. Jamen problemet er at hun aldrig har spist min mad selv så jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med, om hun spiser nok.
Hun giver heller ikke udtryk for sult så det har altid været skemalagt.
Men sundhedsplejersken kommer på tirsdag så kan vi jo hurtigt se om har taget på og kan undvære sonden. Jeg tror det bare, fordi hun spiser rigtig godt og så pludselig siger hun tydeligt fra. Så må hun jo være mæt
jeg har haft lidt "problemer" med at laura ikke ville tage på en overgang.. og jeg syntes på det tidspunkt at hun ikke spiste ret meget for hun spiste kun en halv portion morgengrød (øllebrød).. indtil en sp kom for at lave marte meo og derfor filmede morgenmaden.. hun sagde til mig efter laura hvade spist en halv portion: jamen søde.. det er jo en voksen portion.. din datter spiser rigtig godt og der er absolut ingen bekymring..
jeg synes det er ofte man tænker ej det var da ikke meget hun fik at spise.. men så m jeg altid lige vende den i hovedet og sige at der er jo en grund til hun stopper.. og det er jo fordi hun er mæt.. og som vi selv kan ha dage vi ikke vil spise så meget så har børn også.. jeg synes du skal stole på din datter, og når hun siger fra så er hun ikke mere sulten..
jeg har i hvertfald selv fået rigtig meget ud af at lære at stole på laura.. selvom det er svært.. for de ved jo ikke alt det vi ved.. og nogle gange tror jeg sq det er en ret god ting.. hehe..
Anmeld