Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åhh hvor er han sød! Gad virkelig også godt at jeg havde en mand til at servicere mig specielt i denne tid!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: Så sad man i sin stol og havde frygteligt ondt af sig selv pga plukveer og at det hele bare presser frygteligt nedad og der er kvalme og tørst og og ondt i ryggen og brystkassen og åh og jeg havde allerede tudet så meget at Søren havde aflyst et besøg fra sin bedste ven og hans højgravide kæreste idag. og så kører Søren ned for at handle midt i en frygtelig travl lørdag hvor han retter fysikopgaver, og kommer hjem med store saftige bøffer, is og danskvand i uanede mængder (min craving siden 2. trimester), siger, at han naturligvis laver middagen i aften - og så har han fundet "where the wild things are" på dvd nede på tanken og lejet den. Mand! det er bare
Så sad man i sin stol og havde frygteligt ondt af sig selv pga plukveer og at det hele bare presser frygteligt nedad og der er kvalme og tørst og og ondt i ryggen og brystkassen og åh og jeg havde allerede tudet så meget at Søren havde aflyst et besøg fra sin bedste ven og hans højgravide kæreste idag.
og så kører Søren ned for at handle midt i en frygtelig travl lørdag hvor han retter fysikopgaver, og kommer hjem med store saftige bøffer, is og danskvand i uanede mængder (min craving siden 2. trimester), siger, at han naturligvis laver middagen i aften - og så har han fundet "where the wild things are" på dvd nede på tanken og lejet den.
Mand! det er bare
drømmemanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128