låve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2010

oo

Så sad man i sin stol og havde frygteligt ondt af sig selv pga plukveer og at det hele bare presser frygteligt nedad og der er kvalme og tørst og og ondt i ryggen og brystkassen og  åh og jeg havde allerede tudet så meget at Søren havde aflyst et besøg fra sin bedste ven og hans højgravide kæreste idag.

og så kører Søren ned for at handle midt i en frygtelig travl lørdag hvor han retter fysikopgaver, og kommer hjem med store saftige bøffer, is og danskvand i uanede mængder (min craving siden 2. trimester), siger, at han naturligvis laver middagen i aften - og så har han fundet "where the wild things are" på dvd nede på tanken og lejet den.

Mand! det er bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

B&J

Tjuhl skriver:

Så sad man i sin stol og havde frygteligt ondt af sig selv pga plukveer og at det hele bare presser frygteligt nedad og der er kvalme og tørst og og ondt i ryggen og brystkassen og  åh og jeg havde allerede tudet så meget at Søren havde aflyst et besøg fra sin bedste ven og hans højgravide kæreste idag.

og så kører Søren ned for at handle midt i en frygtelig travl lørdag hvor han retter fysikopgaver, og kommer hjem med store saftige bøffer, is og danskvand i uanede mængder (min craving siden 2. trimester), siger, at han naturligvis laver middagen i aften - og så har han fundet "where the wild things are" på dvd nede på tanken og lejet den.

Mand! det er bare

åhh så dejlig han er altså og ja det er  du må heller rose ham rigtigt meget for han er sku da en mand med stort M

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihhh hvor han kan, ham Søren God fornøjelse med bøfferne - og filmen, den er helt ok...

Anmeld

11. september 2010

Anja.t

Åh.. sikke en sød mand du har, det er vist en sjældent type mand du har fået, den type man skal passe godt på

Anmeld

11. september 2010

oo

nej man skal ikke kimse af en god mand når man finder een

jeg glæder mig virkelig meget til filmen, som ikke gik her på Fyn i bifferne bogen er jo en klassiker og SKØN, så forhåbetlig er filmen ligeså

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Skøn mand du har... Menuen lyder skam lækker...

Anmeld

11. september 2010

Ni-ko-li-ne

Merciiiiii fordiiii duuuuu tiiiiiil....

Anmeld

11. september 2010

Mamalou

Smiler stort... Sån en dejlig fyr kan lyse op i en lidt hård tid  

Anmeld

11. september 2010

BinaMor

århhskønt!!

Anmeld

11. september 2010

bagger26

Tjuhl skriver:

Mand! det er bare

Plukveer, kvalme und so weiter så er jeg alligevel MISUNDELIG på din gravide mave.. Åhhh savner min mave så meget, elsker bare at være gravid.. Selvom jeg gik sygemeldt i 3 mdr før jeg fødte pga bækkenløsning og plukveer, så gør jeg det gerne om og om igen, det er simplethen det mest fantastiske i verden..

Så nyd det, nyd det, nyd det, du har født før end du aner det... Og selvom det selvfølgelig er fantastisk at have sine børn herude i det fri, så er den der gravidemave altså vidunderlig...

Og der er da ikke noget bedre end at blive forkælet, mmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.