Tjuhl skriver:
Så sad man i sin stol og havde frygteligt ondt af sig selv pga plukveer og at det hele bare presser frygteligt nedad og der er kvalme og tørst og og ondt i ryggen og brystkassen og åh og jeg havde allerede tudet så meget at Søren havde aflyst et besøg fra sin bedste ven og hans højgravide kæreste idag.
og så kører Søren ned for at handle midt i en frygtelig travl lørdag hvor han retter fysikopgaver, og kommer hjem med store saftige bøffer, is og danskvand i uanede mængder (min craving siden 2. trimester), siger, at han naturligvis laver middagen i aften - og så har han fundet "where the wild things are" på dvd nede på tanken og lejet den.
Mand! det er bare 
Plukveer, kvalme und so weiter så er jeg alligevel MISUNDELIG på din gravide mave.. Åhhh savner min mave så meget, elsker bare at være gravid.. Selvom jeg gik sygemeldt i 3 mdr før jeg fødte pga bækkenløsning og plukveer, så gør jeg det gerne om og om igen, det er simplethen det mest fantastiske i verden..
Så nyd det, nyd det, nyd det, du har født før end du aner det... Og selvom det selvfølgelig er fantastisk at have sine børn herude i det fri, så er den der gravidemave altså vidunderlig... 

Og der er da ikke noget bedre end at blive forkælet, mmm....
Anmeld