En test for at finde ud af kønnet derhjemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Con

TV2-nyhederne ca. 14 juli 2009 ifølge google - men erfaringerne siden i praksis har vist, at man ikke skal være så bekymret for den, når det jo faktisk har vist sig at være spild af penge - og nyhedens interesse døde vist også rimeligt hurtigt, da den ikke er nogen reel trussel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

blomst84

Da jeg var til MD scanning for 2 uger siden, snakkede jeg med jormoderen om det med at vide kønnet osv. Hun spurgte til hvordan jeg kendte til kønnet på min baby og jeg sagde så jeg havde fået en 3D scanning, hun sagde, så er jeg meget mere rolig for hun havde haft omkring 10 par, hvor de havde købt sådan en urinprøve i Sverige og kun en havde fået det rigtige svar! Så hun var i hvert fald ikke tilhænger af disse test. Men hun sagde dog også at engang i fremtiden kunne det jo sagtens være der nye indenfor køns-bestemmelse! Knus Sabrina 22+2

Anmeld

11. september 2010

Omonigho

blomst84 skriver:

Da jeg var til MD scanning for 2 uger siden, snakkede jeg med jormoderen om det med at vide kønnet osv. Hun spurgte til hvordan jeg kendte til kønnet på min baby og jeg sagde så jeg havde fået en 3D scanning, hun sagde, så er jeg meget mere rolig for hun havde haft omkring 10 par, hvor de havde købt sådan en urinprøve i Sverige og kun en havde fået det rigtige svar! Så hun var i hvert fald ikke tilhænger af disse test. Men hun sagde dog også at engang i fremtiden kunne det jo sagtens være der nye indenfor køns-bestemmelse! Knus Sabrina 22+2

Tak for dit indlæg, det lyder spændende! Sjovt at høre, at den åbenbart sælger ret godt, hvis den slet ikke duer...  

Jeg vil rigtig gerne lave noget research omkring hvorvidt jordemødre i min omkreds er blevet konfronteret med den. 

Anmeld

11. september 2010

blomst84

hesteloppen skriver:

Tak for dit indlæg, det lyder spændende! Sjovt at høre, at den åbenbart sælger ret godt, hvis den slet ikke duer...  

Jeg vil rigtig gerne lave noget research omkring hvorvidt jordemødre i min omkreds er blevet konfronteret med den. 

Hun sagde faktisk os noget andet ret interesant og det var at alle de par hun havde mødt med de test , havde fået svaret at det blev en dreng, hvilket var meget mærkeligt syntes hun, da en gravid med en pige danner et stof som åbenbart er stærkt i urinen??? Men som hun sagde så vidste hun ikke hvad testen målte udfra håber du får svar på dine spørgsmål, ville da være spændende at "forske" lidt i sådanne test?! Knus Sanrina

Anmeld

11. september 2010

Trolde_mor

Kan huske det har været i medierne for et halvt års tid siden, hvor man var meget bekymret pga. disse test.

Mange købte dem og valgte ud fra test-resultatet at få en abort, fordi man kan teste med dem indenfor abortgrænsen. ¨

Proffesionelle på punktet blev spurgt ud om produktet, og ingen vidste om det med sikkerhed virkede, men det kunne være muligt, pga. man udskiller noget forskelligt i urinen alt afhængig af køn. Men man frarådede at købe dem, da man ikke på nogen måde kunne bevise at de fungere.

Anmeld

11. september 2010

slettet_7530

Fup og svindel.

Anmeld

11. september 2010

Papaya

Con skriver:

Fuldstændig rigtigt - og resultatet taler for sig selv.

Kan dog undre mig over, at trådstarter ikke har fulgt den meget ophedede debat i medierne for noget tid siden omkring denne test??

Nå, men under alle omstændigheder, så er testen spild af penge og i bedste fald synd for nogle af dem, der tror på resultatet.

Ja testen er totalt spild af penge!! Vi købte den også og fik den sendt fra USA og den viste at det vil blive en dreng og der var ingen tvivl i testen, men da vi fik det scannet viste det sig til at være en lille prinsesse vil skal have...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.