En test for at finde ud af kønnet derhjemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Omonigho

Hey Allesammen,

Jeg faldt tilfældigvis over denne amerikanske hjemmeside, som sælger en hjemmetest, der kan vise hvilket køn man venter!

www.intelligender.com

Nogle der har prøvet den eller har hørt om den??? 

Mit lille jordemoder(studerende)-hjerte bankede jo pludselig meget meget nysgerrigt, om det mon virkelig kan lade sig gøre, så jeg har faktisk bestilt testen. Jeg regner med, at der går omkring 3 uger før jeg har den, og jeg skal nok lade jer vide, hvad den viste!

kh

Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Majbriteriksen

Hej

Ved ikke om det er den jeg har hørt om. Den jeg "kender" skal man tisse på og så viser testen en drengfarve eller pigefarve. Jeg har hørt et par vi kender har prøvet den. Ud fra den skal de have en søn, men de er ikke scannet endnu, så ved ikke om den virker  Den er pænt dyr er den ikke-mener de gave 600 kr for den.

Anmeld

11. september 2010

Omonigho

Majbriteriksen skriver:

Hej

Ved ikke om det er den jeg har hørt om. Den jeg "kender" skal man tisse på og så viser testen en drengfarve eller pigefarve. Jeg har hørt et par vi kender har prøvet den. Ud fra den skal de have en søn, men de er ikke scannet endnu, så ved ikke om den virker  Den er pænt dyr er den ikke-mener de gave 600 kr for den.

Lyder spændende....dette her er også en urintest.

Den koster 204 kroner i USA, men med forsendelse, skatter og afgifter, leveret her i DK koster den 368 kroner.

Anmeld

11. september 2010

bagger26

der var en gruppe piger på en anden side som testede den sammen.. De var 15 stk der afprøvede den.. 11 af dem fik forkert svar og kun4 fik det rigtige svar hehe.. Såå jeg er ikke så overbevist...

Anmeld

11. september 2010

L.J.L

jeg prøvede den og den viste en dreng, og det var en dreng vi fik. Jeg købte iøvrigt testen i Sverige

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

der var en gruppe piger på en anden side som testede den sammen.. De var 15 stk der afprøvede den.. 11 af dem fik forkert svar og kun4 fik det rigtige svar hehe.. Såå jeg er ikke så overbevist...

det lyder meget som de reaultater jeg har hørt..

Altså at den slet slet ikke er troværdig! På trods af at den jo har 50:50 for at svare rigtigt

Anmeld

11. september 2010

oo

hesteloppen - du må jo som jordemoder studerende vide om der overhovedet findes et stof der udskilles via ens urin der helt præcist viser hvilket køn man får??

jeg har aldrig hørt om det og er overbevist om at de her tests er fup og svindel!

Anmeld

11. september 2010

Omonigho

Trykket ligger på jordemoderSTUDERENDE !!   Jeg har jo meget at lære endnu!

Jeg har dog spurgt et par jordemødre med mange års erfaring, og de kendte intet til testen, men ville ikke afvise, at der kunne måles en hormonforskel i urinen.

Jeg har KUN købt den for nysgerrigheds skyld, men jeg er ligeledes skeptisk overfor scanninger, hvor jeg kender en del, der har fået et barn med det andet køn end forventet. 

Synes det er en sjov og spændende diskussion, at se hvad folk har af erfaringer, og ikke mindst holdninger!

Anmeld

11. september 2010

Con

bagger26 skriver:

Fuldstændig rigtigt - og resultatet taler for sig selv.

Kan dog undre mig over, at trådstarter ikke har fulgt den meget ophedede debat i medierne for noget tid siden omkring denne test??

Nå, men under alle omstændigheder, så er testen spild af penge og i bedste fald synd for nogle af dem, der tror på resultatet.

Anmeld

11. september 2010

Omonigho

Con skriver:

Fuldstændig rigtigt - og resultatet taler for sig selv.

Kan dog undre mig over, at trådstarter ikke har fulgt den meget ophedede debat i medierne for noget tid siden omkring denne test??

Nå, men under alle omstændigheder, så er testen spild af penge og i bedste fald synd for nogle af dem, der tror på resultatet.

Ja, det er da underligt! Og bestemt også, at INGEN af mine medstuderende har hørt noget om den, eller debatten!  

Men som sagt, er denne tråd en nysgerrigheds-tråd, og slet ikke til for at fornærme nogle, eller endda sprede dårlig stemning!

Hvornår var debatten i medierne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.