hmm.. vi har et problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Trolde_mor

Hej smukke...

Sad og så i et babydan-blad i dag og faldt så over en bæresele til barnevogn, med lynlås, og så tænkte jeg straks på dig.

Der er et billede af den her:

http://babydan.dk/default.aspx?id=987&recordid987=49

Tænkte på at det måske kunne være noget? Der ser ikke ud til at være spænder foran hun kan løsne nemlig - ligner de sidder i siden under armen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Laura er vist liiiiiiige dygtig nok, nu!

På hendes sele til barnevognen er der jo selvføgelig mulighed for at spænde den ind og ud alt efter hvor stor hun er eller hvor meget tøj hun har på! MEN, nu har ungen fundet ud af at løsne dem selv! Vi har aldrig gjort det mens hun sidder i selen, netop fordi hun ikke skulle lære at efterabe det... hmm! Hvad fanden gør vi lige? Jeg er bange for at hun pludselig får den løsnet uden jeg ser det og smutter ud af den

Nogen der har oplevet noget lign.?

altså hun åbner ikke selen, hun kan bare finde ud af at udvide den ved at pille ved de små spænder... Håber I ved hvad jeg mener, ellers må jeg tage et billede

Sover hun med dyne eller voksi? Laura var også en slem slem pilfinger, men efter vi skiftede til voksiposen igen her efter sommeren, er der ingen problemer, for posen sørger for, at hun slet ikke engang kan komme op at sidde...

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Sover hun med dyne eller voksi? Laura var også en slem slem pilfinger, men efter vi skiftede til voksiposen igen her efter sommeren, er der ingen problemer, for posen sørger for, at hun slet ikke engang kan komme op at sidde...

dyne.. kan da være vi skal prøve det andet! Godt tip, søde!

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Hej smukke...

Sad og så i et babydan-blad i dag og faldt så over en bæresele til barnevogn, med lynlås, og så tænkte jeg straks på dig.

Der er et billede af den her:

http://babydan.dk/default.aspx?id=987&recordid987=49

Tænkte på at det måske kunne være noget? Der ser ikke ud til at være spænder foran hun kan løsne nemlig - ligner de sidder i siden under armen..

hej sveske!

Det er det samme med den sele hun har nu.. hun er bare liiidt for snedig Fatter ikke hvordan hun kan få fat i de små spænder under armene, men på den anden side kan hun jo så mange andre ting jeg heller ikke fatter

Men 1000 tak, pusling

Anmeld

13. september 2010

klmf

Caroline86 skriver:

tror du egentlig ikke at hun lærer det med lynlåsen med det samme? Jeg mener.. den sidder jo foran, så tror du ikke hun lærer at lyne den ned uden problemer?

Kan du ikke bare vende den om?

Anmeld

13. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

hej sveske!

Det er det samme med den sele hun har nu.. hun er bare liiidt for snedig Fatter ikke hvordan hun kan få fat i de små spænder under armene, men på den anden side kan hun jo så mange andre ting jeg heller ikke fatter

Men 1000 tak, pusling

Ihh hvor øv.. troede lige jeg måske kunne hjælpe..

Så lidt, smukkeste

Hm.. holder dog fortsat øjne og ører åbne, hvis jeg nu falder over noget

Anmeld

13. september 2010

Moderator

lotchen skriver:

Kan du ikke bare vende den om?

så er jeg ikke sikker på man overholder sikkerhedskravene?

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Ihh hvor øv.. troede lige jeg måske kunne hjælpe..

Så lidt, smukkeste

Hm.. holder dog fortsat øjne og ører åbne, hvis jeg nu falder over noget

Anmeld

13. september 2010

klmf

Caroline86 skriver:

så er jeg ikke sikker på man overholder sikkerhedskravene?

Synes altså der var en herinde, der sagde at hun vendte den om og det fungerede fint?? Det var i en debat om maveliggende børn vist nok...

Anmeld

13. september 2010

Moderator

lotchen skriver:

Synes altså der var en herinde, der sagde at hun vendte den om og det fungerede fint?? Det var i en debat om maveliggende børn vist nok...

hmm.. ja, måske! men det ændrer vel egentlig ikke på det egentlige problem.. det er jo ikke fordi hun åbner selen..hun løsner den! og det tror jeg også hun kan hvis den er vendt, for spænderne sidder i siden... må lige undersøge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.