hmm.. vi har et problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura er vist liiiiiiige dygtig nok, nu!

På hendes sele til barnevognen er der jo selvføgelig mulighed for at spænde den ind og ud alt efter hvor stor hun er eller hvor meget tøj hun har på! MEN, nu har ungen fundet ud af at løsne dem selv! Vi har aldrig gjort det mens hun sidder i selen, netop fordi hun ikke skulle lære at efterabe det... hmm! Hvad fanden gør vi lige? Jeg er bange for at hun pludselig får den løsnet uden jeg ser det og smutter ud af den

Nogen der har oplevet noget lign.?

altså hun åbner ikke selen, hun kan bare finde ud af at udvide den ved at pille ved de små spænder... Håber I ved hvad jeg mener, ellers må jeg tage et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

frk Jensen

Caroline86 skriver:

Laura er vist liiiiiiige dygtig nok, nu!

På hendes sele til barnevognen er der jo selvføgelig mulighed for at spænde den ind og ud alt efter hvor stor hun er eller hvor meget tøj hun har på! MEN, nu har ungen fundet ud af at løsne dem selv! Vi har aldrig gjort det mens hun sidder i selen, netop fordi hun ikke skulle lære at efterabe det... hmm! Hvad fanden gør vi lige? Jeg er bange for at hun pludselig får den løsnet uden jeg ser det og smutter ud af den

Nogen der har oplevet noget lign.?

altså hun åbner ikke selen, hun kan bare finde ud af at udvide den ved at pille ved de små spænder... Håber I ved hvad jeg mener, ellers må jeg tage et billede

øhhh...

Hvad med en anden sele type?

Har en gammel sele i min gamle barnevogn hvor man skal lyne den foran og der kan man ikke se hvor den skal løsnes..

min mor fandt selen i en genbrug...

Anmeld

11. september 2010

LLN

Hej

Vi havde en babydan sele hvor det nærmest er en vest med spænder i siden. De er ikke lige så nemme for den lille dame at pille i og gør ikke at hun kan komme ud af selen hvis hun får den løsnet.

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Der findes flere forskellige typer seler til ferrarien... :)

Der er ikke andet for at prøve en anden sele...

Anmeld

11. september 2010

eliasogmor

tjah min pil finger fandt hurtig ud af, at han da bare kunne knappe dem op...har prøvet tre slags..alle kan han åbne hvis han gider.. vi opdagede det da han gik i dp..og hun næsten altid kom ud til en åbnet sele...så nu håber vi han tænker sig om ig ikke kravler ud... men prøv de dersens lynlås nogen..hvis du kan finde en...

Anmeld

11. september 2010

Moderator

LLN skriver:

Hej

Vi havde en babydan sele hvor det nærmest er en vest med spænder i siden. De er ikke lige så nemme for den lille dame at pille i og gør ikke at hun kan komme ud af selen hvis hun får den løsnet.

det er en babydan vi har

Fik at vide det var den der skulle være sværrest for dem selv at kunne finde ud af, men det er åbenbart ikke svært nok... og sådan som hun vrider sig er jeg bange for hun alligevel får sig kringlet ud af den hvis hun sætter sig for det

IH, det er besværligt!

Anmeld

11. september 2010

Moderator

fisen skriver:

øhhh...

Hvad med en anden sele type?

Har en gammel sele i min gamle barnevogn hvor man skal lyne den foran og der kan man ikke se hvor den skal løsnes..

min mor fandt selen i en genbrug...

Jeg har ikke kunne finde en af dem med lynlås, så den vi har nu er fra babydan... Fik at vide (3 forskellige steder) at det skulle være den mest sikre i forhold til hvor svær den er at komme ud af

Tja, det er ikke så nemt, men heldigvis åbner hun da ikke selen, hun løsner den "bare"...

Anmeld

11. september 2010

Moderator

eliasogmor skriver:

tjah min pil finger fandt hurtig ud af, at han da bare kunne knappe dem op...har prøvet tre slags..alle kan han åbne hvis han gider.. vi opdagede det da han gik i dp..og hun næsten altid kom ud til en åbnet sele...så nu håber vi han tænker sig om ig ikke kravler ud... men prøv de dersens lynlås nogen..hvis du kan finde en...

Det har Laura heldigvis ikke fattet endnu... altså at den kan knappes op! Men den der "beskyttelse" til at lukke ned over låsen den ved hun godt hvordan man fjerner... så når hun får nok kraftigt i de små fingre til at spænde den op kan det da godt være hun også finder på det

Er du ikke livsens ræd for at han falder ud?

Anmeld

11. september 2010

eliasogmor

Caroline86 skriver:

Det har Laura heldigvis ikke fattet endnu... altså at den kan knappes op! Men den der "beskyttelse" til at lukke ned over låsen den ved hun godt hvordan man fjerner... så når hun får nok kraftigt i de små fingre til at spænde den op kan det da godt være hun også finder på det

Er du ikke livsens ræd for at han falder ud?

nej, han er jo 2,6 år nu.. og tror ikke han kravler ud...og normalt er han under opsyn når han vågner.. men jeg har kun mødt ham en gang hvor han selv har knappet op...så tror godt han ved det er et NO GO at tage selen af...

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Prøv babytorvet.dk, der ved jeg de har seler med lynlås...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.