Pas på jeres hunde... - hundetyve på spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Tanja1

Hvor skræmmende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

line melias mor

jeg bliver så gal. syntes der har været alt for mange sager omkring hundetyverilader derfor ALDRIG min hund stå udenfor en butik når jeg handler. hvor er det slemt nogle mennesker kan opfører sig sådan

Anmeld

11. september 2010

henh01

jbk skriver:

Så må man jo holde dem i snor..ja, det er da virkelig på ingen måde ok at stjæle hunde, men hvor jeg dog hader alle de løse hunde...øv...så måske kan der komme et gode ud af sådan noget her, at flere hunde holdes i snor. (ved godt de her var ude ved en ejendom, men tænker på alle dem der render løst offentligt...)

Ofte bliver de stjålet når ejeren er inde og handle, mens hunden er bundet med sin snor..

Anmeld

11. september 2010

quar20

Vi fik stjålet vores franske bullerbasse for nu 2½år siden.. Hun var med hvalpe og var lukket ude i vores have som var hegnet ind OVERALT...!!

Jeg VED hvor hårdt det er at miste sin bedste ven og sin "baby" - så jeg er DYBT DYBT rystet når jeg høre om at nogen kan finde på at stjæle hunde for så at sælge dem videre..

PENGE ER KUN PAPIR...!!  FØLELSER ER ÆGTE OG SIDDER I ET HVERT MENNESKE...!!

Vi fandt vores elskede Kira sprættet op 10 dage senere på vores terasse hvor hvalpe var taget ud af hende..!! Hvalpene blev solgt videre, men vi fandt HELDIGVIS vores gerningsmand via. dba som forsøgte at sælge hvalpene..!!

Retten tilkendte os en erstatning men den erstatning gav vi videre til et dyrehospital i vores omegn som har frivillige der hjælper med at finde stjålne/bortløbene hunde..!!

Vi får ALDRIG vores Kirabullebasse igen - men 1 ting er sikkert og det er at jeg ALDRIG nogensinde vil komme mig ovenpå den forskækkelse jeg fik da jeg åbne vores dør og gik ud på terassen..!!

Anmeld

11. september 2010

CiSo

Jeanne skriver:

Møgsvin!!

kunne ikke have sagt det bedre selv!

Anmeld

11. september 2010

CiSo

quar20 skriver:

Vi fik stjålet vores franske bullerbasse for nu 2½år siden.. Hun var med hvalpe og var lukket ude i vores have som var hegnet ind OVERALT...!!

Jeg VED hvor hårdt det er at miste sin bedste ven og sin "baby" - så jeg er DYBT DYBT rystet når jeg høre om at nogen kan finde på at stjæle hunde for så at sælge dem videre..

Vi fandt vores elskede Kira sprættet op 10 dage senere på vores terasse hvor hvalpe var taget ud af hende..!! Hvalpene blev solgt videre, men vi fandt HELDIGVIS vores gerningsmand via. dba som forsøgte at sælge hvalpene..!!

Retten tilkendte os en erstatning men den erstatning gav vi videre til et dyrehospital i vores omegn som har frivillige der hjælper med at finde stjålne/bortløbene hunde..!!

Vi får ALDRIG vores Kirabullebasse igen - men 1 ting er sikkert og det er at jeg ALDRIG nogensinde vil komme mig ovenpå den forskækkelse jeg fik da jeg åbne vores dør og gik ud på terassen..!!

Nej nej nej nej! hvor er det bare ... ja der findes ikke ord???

Gud hvor skulle ham/hende have samme tur selv!!!!

Anmeld

11. september 2010

quar20

sophieamalia skriver:

Nej nej nej nej! hvor er det bare ... ja der findes ikke ord???

Gud hvor skulle ham/hende have samme tur selv!!!!

ja det skulle DE... de var et par...!! og det værste er at de fik en meget mild dom - og at de bor i vores by.. Ja eller i Randers.. Vi bor lidt udenfor Randers..!!

Hver gang jeg ser dem.. Ja hvis mine øjne kunne dræbe så havde jeg slagtet dem..!!

Anmeld

11. september 2010

CiSo

quar20 skriver:

ja det skulle DE... de var et par...!! og det værste er at de fik en meget mild dom - og at de bor i vores by.. Ja eller i Randers.. Vi bor lidt udenfor Randers..!!

Hver gang jeg ser dem.. Ja hvis mine øjne kunne dræbe så havde jeg slagtet dem..!!

amen, de er jo syge i hovedet??? tænk at du ser dem af og til, jeg ved ikke om jeg ville kunne holde mig i skindet??

Anmeld

11. september 2010

Pia.

quar20 skriver:

Nej Nej Nej... For pokker da... Er helt tom for ord... Hvem pokker er så SYG at man gør skade på et dyr for at tjene penge på de ufødte hvalpe i maven....

Ej jeg er dybt rystet over din historie og har det så skidt på jeres vegne...

Stort knus og kram - hvor er jeg ked af det I har været igennem...

Anmeld

11. september 2010

quar20

sophieamalia skriver:

amen, de er jo syge i hovedet??? tænk at du ser dem af og til, jeg ved ikke om jeg ville kunne holde mig i skindet??

Nu skal det jo så lige siges at jeg ALDRIG kunne finde på at udtale mig, og slet ikke online om jeg har kunnet holde mig i skindet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.