Pas på jeres hunde... - hundetyve på spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Pia.

http://ekstrabladet.dk/112/article1408535.ece

Det er åbenbart syge mennesker som køre rundt for at stjæle andre hunde og sælger dem med sikkerhed videre og laver lidt gode penge på det... så trist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Møgsvin!!

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Man skal fand*e ikke stjæle fra andre, hvad end det så er! Hunde? Nej, nu stopper det altså! Der er heller ingen der skal nuppe min lille kat med tynd mave!! Øjsch, jeg bliver helt gal!!

Anmeld

11. september 2010

Svei

Så må man jo holde dem i snor..ja, det er da virkelig på ingen måde ok at stjæle hunde, men hvor jeg dog hader alle de løse hunde...øv...så måske kan der komme et gode ud af sådan noget her, at flere hunde holdes i snor. (ved godt de her var ude ved en ejendom, men tænker på alle dem der render løst offentligt...)

Anmeld

11. september 2010

Pia.

mine hunde render da også frit når jeg går med dem - men kommer sørme når jeg kalder... Syntes det var en dum sammenlign. nu var det til dem der HAVDE hunde der skulle passe på deres hvis der fandtes så syge mennesker der stjal dem - og det her var jo på privat grund !!!

Om hunde skal gå løs eller ej må du oprette din egen tråd med... !

Anmeld

11. september 2010

Pia.

Jeanne skriver:

Møgsvin!!

Ja det er vist lige ordet...

Anmeld

11. september 2010

Pia.

Pia. skriver:

mine hunde render da også frit når jeg går med dem - men kommer sørme når jeg kalder... Syntes det var en dum sammenlign. nu var det til dem der HAVDE hunde der skulle passe på deres hvis der fandtes så syge mennesker der stjal dem - og det her var jo på privat grund !!!

Om hunde skal gå løs eller ej må du oprette din egen tråd med... !

Den var til "jbk"

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

SVIN.... Altså... Slet ikke nogen der skal prøve at tage vores hund eller de to skønne hvide labber vi har på weekend...

Anmeld

11. september 2010

Pia.

kitty skriver:

Man skal fand*e ikke stjæle fra andre, hvad end det så er! Hunde? Nej, nu stopper det altså! Der er heller ingen der skal nuppe min lille kat med tynd mave!! Øjsch, jeg bliver helt gal!!

He He Kitty - Så kunne vi da håbe på den oversked hele bilen (hviklet lugter meget grimt) og de kunne lærer af det

HE HE.... Men det er sgu syge mennesker... hvad bliver det næste... Hvorfor pokker vil man tage andres dyr... !!!

Anmeld

11. september 2010

Pia.

MoarJ skriver:

SVIN.... Altså... Slet ikke nogen der skal prøve at tage vores hund eller de to skønne hvide labber vi har på weekend...

Nej vel... Sidder lige og kigger på mine to og tænker samme tanke... tænk hvor det stresser en hund at en fremmede pludselig tager den med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.