Tøj til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Vinker

Anonym skriver:

Vi er begge "store" så . men ellers hvis det går helt galt må manden sendes ud og købe noget  hihi.

Tror vist jeg vil holde lidt igen med at handle før baby kommer ud

Ja din mand vil da se en ære i at skulle ud og shoppe til jeres lille nyfødte. Og bare rolig; du ska nok selv få stillet din lyst med tiden ;)

Jeg ved hvor svært det er at vente med at købe en masse. Jeg arbejdede selv i børnetøjsbutik da jeg var gravid - ååååh det var forfærdeligt fristende hver eneste dag! Godt vi ikke kendte kønnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Er der nogen steder man kan købe det billigt jeg tænker det bliver da lidt halv dyrt hvis man skal købe forskellig str ?

Jeg købte meget i Name it da de havde udsalg.. det kunne man ofte få trøjer til en 20ér... og lige sådan med bukser..

Bilka har også meget fint tøj... jagtede det da der var 1/2 pris på baby tøj...

Anmeld

11. september 2010

Inbm

Jeg syns det aller vigtigeste er  langærmede body'er og de der smarte bukser med fødder, så slipper du for at skulle købe 10 forskellige ting i 3 størrelser....

Har selv lige født for 1mdr og 1 dag siden, og det er hvad jeg har brugt mest!  Min datter Roxy brugte str 50 i 1mdr, hun vejede 3332g og var 50cm lang....

Håber det hjælper, syns selv det var svært at finde ud af! Ved du hva det bliver??

Anmeld

12. september 2010

Oliver,Troia&Wictor

Hej...

synes det er lige i overkanten med 5 sæt og 5nattrdragter...

Da jeg fik min søn havde jeg alt for meget, men til min datter købte jeg 2 sparkedragter, 2 sæt tøj, 5 body og 1 natdragter for så kan du sagtens nå at vaske det  igen

Anmeld

12. september 2010

quar20

Syntes du skal købe 2 sæt i str. 50 - også ellers ønske dig tøj i visse str. Det gjorde vi og vi fik faktisk alt for meget tøj, så vi bytted enoget af det til større str... =)

Men bodyer kan man aldrig få nok af..!! Og som en skriver herinde.. Noget med fødder i..! For hunde det er altså lækkert så du ikke har strømper at tænke på..! Desuden er det bare meget nemmere syntes vi.

Anmeld

12. september 2010

FruHolm <3

har 1 sæt tøj i str. 50 der er mit, og så har jeg forskellige sæt i str 56 og op efter, trøjer, bukser, bodyer osv.

min mor havde min lillebrors babytøj liggende, som jeg så har lånt op, for min jordemoder synes min lille prins vokser rimelig godt inde i maven så hun mente ikke jeg ville få brug for str. 50, kun hvis jeg føder for tidligt, så derfor valgte jeg bare åt låne i den str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.