Hvidt puslebord sælges billigt og 2 Minymo flyverdragter str. 92 (pæne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2010

aarhusmor

morNov2010 skriver:

Hvad tænker du af pris for puslebordet?

omkring 550 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

BabyStella!

aarhusmor skriver:

Jeg ved det ikke rigtigt, men havde tænkt omkring 2000.

Kom gerne med bud på tingene Vil gerne have dem væk nu, så vi kan få plads

Skal vi sige 1500 kr., så henter jeg den til d. 1.? Vil rigtig gerne ha´ den. Min datters er en brugt, vi fik, og jeg hader den! Skal pumpe 2 af hjulene op hver morgen, og så knirker den noget så frygtelig.

Når nr. 2 kommer, kan jeg jo bruge den der oz Den er i fin stand ikke? Min kan nemlig ikke holde til  én mere!

Anmeld

11. september 2010

aarhusmor

Skal vi sige 1500 kr., så henter jeg den til d. 1.? Vil rigtig gerne ha´ den. Min datters er en brugt, vi fik, og jeg hader den! Skal pumpe 2 af hjulene op hver morgen, og så knirker den noget så frygtelig.

Når nr. 2 kommer, kan jeg jo bruge den der oz Den er i fin stand ikke? Min kan nemlig ikke holde til  én mere!

Du har fået email

Anmeld

12. september 2010

BabyStella!

aarhusmor skriver:

Brio Barnevogn, brugt i 1 år. Der er lift med.

I øvrigt er det en super lækker barnevogn, der er let at komme omkring med (tænker tit på den som en barnevogn med servostyring)
Den kan klappet sammen uden problemer.

Jeg mangler lige et billede af den, da den står på loftet.

Hej igen! Vil gerne lige høre; er der regnslag og myggenet med? Og er der punkterfri hjul på?

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

BabyStella! skriver:

Hej igen! Vil gerne lige høre; er der regnslag og myggenet med? Og er der punkterfri hjul på?

Hej, nej det er der ikke. Dækkene er ikke punktérfri. (Har prøvet sådan nogle og de er for tunge og trælse at køre med)

Anmeld

13. september 2010

BabyStella!

aarhusmor skriver:

Hej, nej det er der ikke. Dækkene er ikke punktérfri. (Har prøvet sådan nogle og de er for tunge og trælse at køre med)

Okay, ser stadig fin ud

Anmeld

13. september 2010

BabyStella!

aarhusmor skriver:

Hej! Desværre må jeg sige nej tak til barnevognen. Jeg har fundet en anden. Håber du får den solgt. Tak alligevel

Diana

Anmeld

13. september 2010

Mig med maven

Må jeg se nogle billeder af stolen, har stor interesse!

Anmeld

13. september 2010

aarhusmor

Mig med maven skriver:

Må jeg se nogle billeder af stolen, har stor interesse!

Det må du meget gerne. Men der går lige nogle dage, for stolen står på mandens job, hvor han glemte den og han er i Polen til onsdag. Men så snart han får den hjem, så tager jeg billede

Anmeld

13. september 2010

Mig med maven

aarhusmor skriver:

Det må du meget gerne. Men der går lige nogle dage, for stolen står på mandens job, hvor han glemte den og han er i Polen til onsdag. Men så snart han får den hjem, så tager jeg billede

Glæder mig til at se den. Hvad er det med en ekstra stol? Hvilken størrelse er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.