Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har dette puslebord til salg i Århus:Nyprisen var 1495,- - kom med et bud. Kan afhentes eller leveres indenfor kort afstand
(Send privat post til mig)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
solgt
solgtHar kun været brugt til et barn, og har ikke været udsat for uheld!Der er pletter på den. Men jeg vil lige prøve at vaske betrækket
aarhusmor skriver: Brio Barnevogn, brugt i 1 år. Der er lift med.I øvrigt er det en super lækker barnevogn, der er let at komme omkring med (tænker tit på den som en barnevogn med servostyring)Den kan klappet sammen uden problemer.Jeg mangler lige et billede af den, da den står på loftet.
Brio Barnevogn, brugt i 1 år. Der er lift med.I øvrigt er det en super lækker barnevogn, der er let at komme omkring med (tænker tit på den som en barnevogn med servostyring)Den kan klappet sammen uden problemer.Jeg mangler lige et billede af den, da den står på loftet.
Hvad skal du ha´ for barnevognen?
Jeg ved det ikke rigtigt, men havde tænkt omkring 2000.
Kom gerne med bud på tingene Vil gerne have dem væk nu, så vi kan få plads
aarhusmor skriver: Römer King TS plus (sort og grå) Du får en ekstra stol med fra Römer som er af lidt ældre dato). Godkendt grp. l fra 9-18 kg. Egnet fra 9 mdr. - 4 år. Fremadvendt montering. Med seleopstrammer. God sikring ved sidepåkørsel. Nem selejustering og indstillelig hovedstøtte i ét. Hvile-/soveposition. Stødabsorberende selepolster. Vaskbart betræk. Integreret 5-punktsele. Monteres i 3-punktseleHar kun været brugt til et barn, og har ikke været udsat for uheld!Der er pletter på den. Men jeg vil lige prøve at vaske betrækket
Römer King TS plus (sort og grå) Du får en ekstra stol med fra Römer som er af lidt ældre dato). Godkendt grp. l fra 9-18 kg. Egnet fra 9 mdr. - 4 år. Fremadvendt montering. Med seleopstrammer. God sikring ved sidepåkørsel. Nem selejustering og indstillelig hovedstøtte i ét. Hvile-/soveposition. Stødabsorberende selepolster. Vaskbart betræk. Integreret 5-punktsele. Monteres i 3-punktseleHar kun været brugt til et barn, og har ikke været udsat for uheld!Der er pletter på den. Men jeg vil lige prøve at vaske betrækket
fisen skriver: hvad tænker du af pris for stolen?
hvad tænker du af pris for stolen?
aarhusmor skriver: omkring 700 kr.
omkring 700 kr.
Hvad tænker du af pris for puslebordet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128