Er det bare mig, eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Margurit

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hihi, det er helt normalt at tænke sådan. Vi er MANGE som gør præcis det samme.

Dagligt er her indlæg fra en eller anden som spørger om det og det kan være tegn på en spire så...

Men JA man bliver rigtig opmærksom på sin krop.

Jeg er gået fra slet ik at bemærke ÆL til nærmest at kunne mærke den hver gang.

Lidt sjovt synes jeg.

Det er rart at vide jeg ikke er den eneste.. havde jeg nu heller ikke regnet med  

Har godt lagt mærke til indlæggene, og jeg lover dig for jeg kigger med, hvis det handler om et muligt tegn jeg selv har haft, hehe.

Man bliver VILDT opmærksom ja.. Og fedt at du kan mærke din ægløsning.. Så langt er jeg ikke kommet endnu, men mon ikke det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Margurit skriver:

Det er rart at vide jeg ikke er den eneste.. havde jeg nu heller ikke regnet med  

Har godt lagt mærke til indlæggene, og jeg lover dig for jeg kigger med, hvis det handler om et muligt tegn jeg selv har haft, hehe.

Man bliver VILDT opmærksom ja.. Og fedt at du kan mærke din ægløsning.. Så langt er jeg ikke kommet endnu, men mon ikke det kommer

Jo det kommer nok. Nu har jeg desværre haft alt for lang tid at øve mig i at mærke efter

Håber på gevinst for os begge to meget snart

Anmeld

12. september 2010

Happiness

Margurit skriver:

Hvornår har du næste testdag?? 

Jeg kender det godt lidt.. Tester ikke hver dag, men tester en gang om ugen eller hver fjortenes dag.. Jeg har en vildt uregelmæssig cyklus, så jeg aner ikke hvornår noget er. VILDT frustrerende!!

Jeg krydser for det SNART sker for os begge, så vi ikke skal igennem flere pinsler, hehe

Har testdag d. 30. Så ÆL er lige rundt om hjørnet

Har du været på p-piller, siden din cyklus er så uregelmæssig? Så er det jo fint at teste på den måde.

Tarrrk. Håber også snart at vi kan være runde og fine

Anmeld

12. september 2010

Margurit

Jo det kommer nok. Nu har jeg desværre haft alt for lang tid at øve mig i at mærke efter

Håber på gevinst for os begge to meget snart

Det er jeg ked af at høre. Hvor længe har i prøvet?

Det håber jeg bestemt også .. MEGET snart 

Anmeld

12. september 2010

Margurit

MaybeMe skriver:

Har testdag d. 30. Så ÆL er lige rundt om hjørnet

Har du været på p-piller, siden din cyklus er så uregelmæssig? Så er det jo fint at teste på den måde.

Tarrrk. Håber også snart at vi kan være runde og fine

Ja, det må man da sige den er.. Så er det bare med at komme under dynerne, eller hvor man nu vil

Det har jeg nemlig. Stoppede med dem i marts, og fik min første mens som den skulle, så gik der 38 dage, så 78 og nu venter jeg igen. Men sådan er det.. Vi er sikre på baby kommer når baby kommer.. Men det må bare gerne være snart

Ja nemlig.. Uh hvor jeg glæder mig til at se maverne vokse

Anmeld

12. september 2010

Happiness

Margurit skriver:

Ja, det må man da sige den er.. Så er det bare med at komme under dynerne, eller hvor man nu vil

Det har jeg nemlig. Stoppede med dem i marts, og fik min første mens som den skulle, så gik der 38 dage, så 78 og nu venter jeg igen. Men sådan er det.. Vi er sikre på baby kommer når baby kommer.. Men det må bare gerne være snart

Ja nemlig.. Uh hvor jeg glæder mig til at se maverne vokse

Hold da op. Den må man sige er uregelmæssig! Min har sjovt nok ikke været så uregelmæssig, og har været på p-piller i 10 år. Den svinger kun med 1-3 dage.

Men ja baby kommer når baby kommer. Men kunne h*n ikke skynde sig lidt

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Margurit skriver:

Det er jeg ked af at høre. Hvor længe har i prøvet?

Det håber jeg bestemt også .. MEGET snart 

Vi har prøvet knap 2 år, og er nu i behandling.

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Margurit skriver:

... er der flere der tænker om stort set alt: VAR DET MON ET TEGN PÅ EN LILLE SPIRE I MAVEN?!?!?!?!

Jeg er blevet utrolig opmærksom på min krop efter vi er startet på pb, og det er jo selvfølgelig godt.. Men men men.. Jeg kan også ofte (måske for ofte) tænke: Var/er det mon et tegn? Ikke på den stressende måde, bare den opmærksomme  

Er jeg den eneste, der har det sådan???

Her kan jeg SAGTENS tilslutte mig....

Har ALDRIG været mere opmærksom på min krops kunne og gøren som det sidste halve år! og til tider på den stressende måde (desværre)!

Man vil jo bare så gerne, ikk

Anmeld

12. september 2010

Margurit

Vi har prøvet knap 2 år, og er nu i behandling.

Puha det er lang tid. Så kan jeg godt se du har haft lang tid til at mærke efter Håber virkelig behandlingen virker og din mave begynder at vokse  

Er det hormonbehandling eller..?? Hvis jeg må spørge?! 

Anmeld

12. september 2010

Margurit

MaybeMe skriver:

Hold da op. Den må man sige er uregelmæssig! Min har sjovt nok ikke været så uregelmæssig, og har været på p-piller i 10 år. Den svinger kun med 1-3 dage.

Men ja baby kommer når baby kommer. Men kunne h*n ikke skynde sig lidt

Nogens kroppe klarer det fint, og andres går helt amok (min). Synes det er dejligt for dig din er nogenlunde regelmæssig, for det andet er sgu frustrerende!!

KOM SÅ BABY  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.