Er det bare mig, eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Margurit

... er der flere der tænker om stort set alt: VAR DET MON ET TEGN PÅ EN LILLE SPIRE I MAVEN?!?!?!?!

Jeg er blevet utrolig opmærksom på min krop efter vi er startet på pb, og det er jo selvfølgelig godt.. Men men men.. Jeg kan også ofte (måske for ofte) tænke: Var/er det mon et tegn? Ikke på den stressende måde, bare den opmærksomme  

Er jeg den eneste, der har det sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Bruus

NEJ du er overhovedet ikke den eneste! :-) Sidste cyklus var jeg opmærksom på ALT , den mindste kvalme, stærkere lugtesans, ømme brystvorter osv.... Er sikker på det er ganske normalt! Men jeg tror bare man skal passe på med ikke at fokusere alt for meget på alle tegn, for jeg tror faktisk at man psykisk kan spille sig selv et puds, og gøre symptomerne til mere end de er, fordi man vil det så meget.

Har hørt at jo mere man vil det, jo sværere kan det være at blive gravid, og at det først sker der hvor man slapper af og nyder hinanden, og ikke kun tænker "baby, baby, baby" når man er sammen med sin kæreste. Det er bare nemmere sagt end gjort, når man ønsker sig det så meget

Anmeld

11. september 2010

Margurit

Mette:)) skriver:

NEJ du er overhovedet ikke den eneste! :-) Sidste cyklus var jeg opmærksom på ALT , den mindste kvalme, stærkere lugtesans, ømme brystvorter osv.... Er sikker på det er ganske normalt! Men jeg tror bare man skal passe på med ikke at fokusere alt for meget på alle tegn, for jeg tror faktisk at man psykisk kan spille sig selv et puds, og gøre symptomerne til mere end de er, fordi man vil det så meget.

Har hørt at jo mere man vil det, jo sværere kan det være at blive gravid, og at det først sker der hvor man slapper af og nyder hinanden, og ikke kun tænker "baby, baby, baby" når man er sammen med sin kæreste. Det er bare nemmere sagt end gjort, når man ønsker sig det så meget

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste

Jeg tror også det er normalt, for det er jo noget man (formodentlig) så gerne vil skal lykkedes.. men at man samtidig skal passe på det ikke tager overhånd.

Jeg synes bare det er vildt svært ikke at tænke på det. Det er jo så kæmpe stort. Men jeg er sikker på det kommer når det kommer

for det snart sker for os

Anmeld

11. september 2010

Happiness

Du er bestemt ikke den eneste... Jeg har det på samme måde, og er så også storforbruger af test... haha... Tester nærmest hver dag, en uge efter æl....

Men har aftalt med mig selv, at jeg venter til testdagen denne gang.... (hvis jeg kan..)

Anmeld

11. september 2010

SussieThyssen

Altså...har man babykuller, så har man babykuller og så er det meget svært at undertrykke noget som helst.
Jeg tror at alle kvinder, der ønsker sig et barn, har det på nøjagtig samme måde som dig LOL
Held og lykke

kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Frk.S

Du er bestemt ikke den eneste.

Jeg analyserer hvert eneste tegn fra min krop. Der har været en del her de seneste uger - jeg er lige stoppet på p-piller.

Anmeld

12. september 2010

Margurit

MaybeMe skriver:

Du er bestemt ikke den eneste... Jeg har det på samme måde, og er så også storforbruger af test... haha... Tester nærmest hver dag, en uge efter æl....

Men har aftalt med mig selv, at jeg venter til testdagen denne gang.... (hvis jeg kan..)

Hvornår har du næste testdag?? 

Jeg kender det godt lidt.. Tester ikke hver dag, men tester en gang om ugen eller hver fjortenes dag.. Jeg har en vildt uregelmæssig cyklus, så jeg aner ikke hvornår noget er. VILDT frustrerende!!

Jeg krydser for det SNART sker for os begge, så vi ikke skal igennem flere pinsler, hehe

Anmeld

12. september 2010

Margurit

SussieThyssen skriver:

Altså...har man babykuller, så har man babykuller og så er det meget svært at undertrykke noget som helst.
Jeg tror at alle kvinder, der ønsker sig et barn, har det på nøjagtig samme måde som dig LOL
Held og lykke

kærligst
Sussie

Hehe, ja det tror jeg også. Babykuller er babykuller

Tak skal du have

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Margurit skriver:

... er der flere der tænker om stort set alt: VAR DET MON ET TEGN PÅ EN LILLE SPIRE I MAVEN?!?!?!?!

Jeg er blevet utrolig opmærksom på min krop efter vi er startet på pb, og det er jo selvfølgelig godt.. Men men men.. Jeg kan også ofte (måske for ofte) tænke: Var/er det mon et tegn? Ikke på den stressende måde, bare den opmærksomme  

Er jeg den eneste, der har det sådan???

Hihi, det er helt normalt at tænke sådan. Vi er MANGE som gør præcis det samme.

Dagligt er her indlæg fra en eller anden som spørger om det og det kan være tegn på en spire så...

Men JA man bliver rigtig opmærksom på sin krop.

Jeg er gået fra slet ik at bemærke ÆL til nærmest at kunne mærke den hver gang.

Lidt sjovt synes jeg.

Anmeld

12. september 2010

Margurit

Frk.S skriver:

Du er bestemt ikke den eneste.

Jeg analyserer hvert eneste tegn fra min krop. Der har været en del her de seneste uger - jeg er lige stoppet på p-piller.

Jeg gør præcis det samme. Held og lykke med at få en lille guldklump

Krydser for det snart sker for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.