Motion...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2008

twinboys

PiaR skriver:

:$:$:$:$

Motion ??? Hvad er det nu det er .... iiii får så dårlig samvittighed når jeg høre det ord....

Det eneste motion det bliver til er en gå tur på 5 kilometer men det er desværre ikke så fast mere... enten har vejret været super dårligt eller også har det ikke passet ind....

hmm... måske jeg skulle tage mig sammen og komme i gang igen både med kur og motion... er sgu ikke god til at få mig selv i gang igen...:(

KNUS.:S

Pia vi må da kunne tage os sammen... Vi er begge dagplejere og må da kunne holde hinanden i ørerne, når vi er hjemme...
Kan vi ikke lave en sms eller et emne herinde, hvor vi skriver hvad vi skal eller lige har gjort af motion evt. sammen med dagplejebørnene...
Mvh Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Motion ??? Hvad er det nu det er .... iiii får så dårlig samvittighed når jeg høre det ord....

Det eneste motion det bliver til er en gå tur på 5 kilometer men det er desværre ikke så fast mere... enten har vejret været super dårligt eller også har det ikke passet ind....

hmm... måske jeg skulle tage mig sammen og komme i gang igen både med kur og motion... er sgu ikke god til at få mig selv i gang igen...:(

Vil du have et lille velplaceret spark bagi...;)
Tænkte på om man som dagplejer ikke kan gå nogle lange ture eller??
Knus...

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Pia vi må da kunne tage os sammen... Vi er begge dagplejere og må da kunne holde hinanden i ørerne, når vi er hjemme...
Kan vi ikke lave en sms eller et emne herinde, hvor vi skriver hvad vi skal eller lige har gjort af motion evt. sammen med dagplejebørnene...
Mvh Majbritt(H)

Hej Majbritt ...

Super god idé.... det kan da være det kan hjælpe os i gang... :)

Jeg skriver lige til dig i posten... :)

KNUS PIA.(H)

Anmeld

21. juli 2008

charlottekri

ja, jeg tror såmen at når jeg først begynder på arbejde igen, så får jeg min daglige motion...
jeg arbejder med grise og regner med at skal arbejde med de grise der er kommet fra soen, og det indebærer løft af fodersække(25kg pr. stk.) og deres fodertrug skal fyldes med håndkraft (10 kg. spande) og så skal der sorteres i dem et par gange i ugen, så de kan vokse jævnt, så det er løft af 7 - 30 kg... og desuden så går det meste af dagen med at gå rundt og lave noget ( man sidder kun ned til formiddagskaffe og frokost). derudover er der vask af stalde et par gange om ugen (højtryksrenser i ca. 8 timer om ugen) hvilket også er hårdt for armene...
så jeg tror at mit behov for motion er dækket ind (synes heller ikke jeg har tid, for har først fri 15.30 hverdag og begynder kl. 7 (6 om mandagen))
(H)

Anmeld

22. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nå, hej Eva, er du også herinde:D? Mig fra Netbaby og Facebook!

Jeg boksetræner et par gange om ugen og træner i fitnesscenter. Er så "heldig" at jeg er alene med børnene og at jeg derfor har tid til mig selv når de er hos deres far.
Og så cykler jeg når jeg afleverer og henter børnene i institution og til skole.
Så lidt bliver det da til. Er så heldig at jeg elsker at dyrke motion, så er det altså lidt nemmere at tage sig sammen og komme afsted når ungerne er blevet hentet.

Rikke

Anmeld

22. juli 2008

D.B.L

Det bliver desværre ikke til det store, cykler til og fra arbejde (30 min i alt), prøver at komme ud og løbe 1-2 gange om ugen. Desværret er det letter sagt end gjort!!!!!

Jeg håber at kunne finde noget gravid-yoga eller lign. når jeg når lidt længere hen i graviditeten. Men nu må vi se............

Anmeld

23. juli 2008

Doktor Doolittle

Jeg cykler næsten 9 km. dagligt hver vej til arbejde. Går lange ture i weekenden og løber en sjælden gang imellem, max. en gang om ugen og tit sjældnere. Jeg laver dog tit øvelser fx. til TV-avisen - for mave, baller og lår. Så ligger jeg på min måtte derhjemme med min elastik og ligner en spasser der snor sig som en ål :P Samtidig spreder det hygge, for både Michael og drengene bliver i godt grine-humør af at kigge på mig :))
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.