Motion...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

Honningblomst

Hvad dyrker i af motion...hvor meget og hvor tit??

Jeg synes det er svært at presse det ind i hverdagen...men jeg cykler en lang tur hver dag, alene eller med Konrad bagpå. Håber det giver lidt...
Hvad gør I og kom gerne med nogle gode motionstips..:)

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Christinahr

Jeg spiller fodbold to gange om ugen + kamp og håndbold en gang om ugen + kamp i det respektive sæsoner. Derudover cykler jeg ca halvdelen af gangene jeg skal ud af døren.

Nu er jeg jo blivet gravid og må derfor ikke spille bold, så nu er planen et par gange om ugen i svømmehallen. Jeg synes egentlig jeg har tiden, er bare doven... :S

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Jeg syntes ikke jeg har tiden, hvilket jeg jo ærgeligtalt har. Måske bare lidt smådoven. Syntes bare ikke jeg kan tage mig sammen til at gøre noget når Celinas far kommer hjem, så trænger jeg mere eller mindre til at slappe lidt af. Går stadig hjemme på min sidste månedes barsel, skal igang med udd. til Aug. For ca. 4 mdr. siden, meldte jeg mig ind i træningscenter, blot for at stramme maven lidt op. Men uden held, har ialt været der 4 gange. Betaler stadig til det, i håb om at jeg måske tager mig sammen engang :) :'( Hm. Kunne også godt bruge nogle råd, til opstramning af mave - uden man skal det vilde? Men Eva, cykling skulle jo være det bedste. Så op på hesten, flere gange om ugen :)) Og hvis du også tænker på en bare lidt strammere mave. Så skal det lige siges, at før jeg blev gravid. (Inden jeg stod op, og inden jeg gik i seng, dagligt) - hvor jeg alligevel lagde ned. Lavede jeg en masse mavebøjninger, ikke dem med hovedet op. Men hvor man ligger strækt, og løfter benene op. DE GAV RESULTAT, HURTIGT. (H)

Anmeld

20. juli 2008

MorCamilla

Puha, jeg får helt dårlig samvittighed over det emne.. Jeg har tiden, men ikke motivationen til at få startet med at dyrke motion igen... :$

Før vi fik Mikkel gik jeg vil rytmegynmastik 2 gange i ugen og løb hver anden dag...

Nu går vi lange ture, om aftenen når det er godt vejr...;) Ud over det bliver det ikke til så meget.. Hvilken også er for dårligt.. Måske skulle jeg gå i gang igen, er bare så bange for at komme til at tabe mig af det, hvilket jeg helst vil være fri for... :$

Knus fra Camilla.

Anmeld

20. juli 2008

Monique

Jeg bokser ca 2 gange om ugen tirsdag og torsdag og er Instruktør i LineDance 1 gang om ugen hver mandag.

Og så sjipper jeg og spiller jeg lidt fodboldt engang imellem sammen med min bror og nogle venner for og holde konditionen ved lige hele tiden.

Sys det er rart og have lidt og tage mig til selvom jeg går hjemme på barsel.

Anmeld

20. juli 2008

Smølf

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur på 4km... Det er også kun 2. gang jeg er ude at løbe efter ferien på 3 uger.

Men normalt løber jeg 5km 3 gange om ugen.(C) Løber gerne sent på eftermiddagen, når min mand kommer hjem fra arbejde.

Er super stolt -for 4 mdr siden kunne jeg ikke løbe 200m uden at hoste lungerne op, men med stædighed og et godt løbeprogram har jeg fået trænet mig op til dette. :)

Kh en super stolt Neta:D

Anmeld

20. juli 2008

Honningblomst

Netapige skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur på 4km... Det er også kun 2. gang jeg er ude at løbe efter ferien på 3 uger.

Men normalt løber jeg 5km 3 gange om ugen.(C) Løber gerne sent på eftermiddagen, når min mand kommer hjem fra arbejde.

Er super stolt -for 4 mdr siden kunne jeg ikke løbe 200m uden at hoste lungerne op, men med stædighed og et godt løbeprogram har jeg fået trænet mig op til dette. :)

Kh en super stolt Neta:D

Løb har jeg også praktiseret...jeg vil bare ikke byde mine ben og knæ det...det giver en meget stor belastning, så det tør jeg ikke.:S
Men ja, man kan hurtigt træne sig op og så er det jo om at presse sig selv lidt mere...
Knus..

Anmeld

20. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg cykler mellem 16 og 20 km hver dag. Har meldt mig ud af fitnesscenter, for jeg har kun 8 km på arbejde. Dem tager jeg så på cykel. Desuden er Jesse i legestue hver dag hele sommeren og der er 2½ km ud. Det giver ekstra 5 km om dagen. Ellers cykler jeg fra borger til borger. Rengøring er også med i min motionsplan, for jeg har ca 5-8 timers rengøring om ugen + vores eget hjem.

(H)

Anmeld

21. juli 2008

Lulle25

Jeg træner 5-7 gange i ugen, når Mathilde sover sin formiddagslur. Træner mellem 1 og 2 timer,mest kondi træning. Løber enten på løbebånd eller på crosstræner og stepper, så træner jeg arme, mave, baller og ryg. Jeg nyder simpelthen og træne, jeg bliver sindsyg hvis jeg ikke får trænet:S
Og ja selværdet stiger jo i takt med figuren ;)

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

:$:$:$:$

Motion ??? Hvad er det nu det er .... iiii får så dårlig samvittighed når jeg høre det ord....

Det eneste motion det bliver til er en gå tur på 5 kilometer men det er desværre ikke så fast mere... enten har vejret været super dårligt eller også har det ikke passet ind....

hmm... måske jeg skulle tage mig sammen og komme i gang igen både med kur og motion... er sgu ikke god til at få mig selv i gang igen...:(

KNUS.:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.