Hej tøser!
Jeg var forleden hos lægen for at få fastslået hvor lang i graviditeten jeg er henne. Jeg kommer ind til en uddannelseslæge og vi taler lidt frem og tilbage omkring, hvornår jeg er blevet gravid.
Det skal siges, at jeg havde min sidste menstration den 30. juni (første dag), men testede negativt flere gang inden jeg testede positivt den 28. august. Der er derfor lidt forvirring omkring hvornår jeg er blevet gravid, men jeg husker at jeg testede negativt den 12 august - hvorfor det må være der i mellem.. Lægen giver mig tid for første graviditetsundersøgelse den 28. oktober, hvilket jeg synes der er forholdsvis lang tid til... Jeg spørger lægen om, hvor længe der går fra man bliver gravid til man kan teste positivt og lægen svarer dagen efter.... hvilket jeg ikke troede var muligt?
Jeg har haft en svær periode pga. en episode, der har påvirket mig meget psykisk efterfølgende. Lægen kender til episoden, spørger indtil hvordan det går og i den forbindelse spørger jeg lægen om, dette kan påvirke barnet og min graviditet, hvilket har bekymret mig meget. Hertil svarer lægen... Det tror jeg ikke, ej det er jeg faktisk næsten helt sikker på...
Jeg ved at hun ikke er færdig uddannet, men jeg følte mig ikke særlig godt tilpas efterfølgende fordi jeg havde oplevelsen af, at lægen ikke helt vidste hvad hun havde gang i... Øv øv 
Anmeld