Åh, nej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Mutti2B

Det var så heller ikke denne gang det skulle lykkedes

Jeg har et stort flot æg, men i den fucking forkerte side. Så så man lige mig bryde fuldstændig sammen inde på briksen. Manglende søvn, frustration og minus tålmodighed er bare en dårlig kombi. Men Liza var så sød og forsikrede mig om at jeg nok skulle blive gravid. Det var hun ikke et øjeblik i tvivl om, for mine æg var store og flotte. Det er bare et spørgsmål om tid. Hun nævnte lige kort hormoner..... men det blev vi også ret hurtigt enige om ikke var nødvendigt.

Så nu er jeg en lille tudemarie, der lige skal sluge kamelen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

otlitrom

Jeg har et stort flot æg, men i den fucking forkerte side. Så så man lige mig bryde fuldstændig sammen inde på briksen. Manglende søvn, frustration og minus tålmodighed er bare en dårlig kombi. Men Liza var så sød og forsikrede mig om at jeg nok skulle blive gravid. Det var hun ikke et øjeblik i tvivl om, for mine æg var store og flotte. Det er bare et spørgsmål om tid. Hun nævnte lige kort hormoner..... men det blev vi også ret hurtigt enige om ikke var nødvendigt.

Neeeej! Det var jo ikke det der skulle ske!! Jeg har ventet på en god update fra dig! Hvor gør det mig bare trist!!

Må jeg spørge helt tosset, hvordan det kan sidde i den forkerte side? Det forstår jeg måske ikke helt....

Jeg sender dig de største kram og gode tanker! Det skal nok lykkes!

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Øv altså... Har tænkt på dig hele formiddagen...

Det skal nok lykkes, det er jeg ret sikker på...

Sender masser af knus og kram afsted til dig...

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ej øv altså  Det er jeg ked af at høre...mht hormoner, hvorfor siger du nej? Er det fordi du producerer fine æg, som så desværre sidder i den forkerte side?

Anmeld

11. september 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Neeeej! Det var jo ikke det der skulle ske!! Jeg har ventet på en god update fra dig! Hvor gør det mig bare trist!!

Må jeg spørge helt tosset, hvordan det kan sidde i den forkerte side? Det forstår jeg måske ikke helt....

Jeg sender dig de største kram og gode tanker! Det skal nok lykkes!

Tak, søde Kitty, og selvfølgelig skal du bare spørge. Min ene æggeleder er lukket, så vi ved først om jeg kan insemineres når jeg bliver scannet på klinikken. Men denne gang var det "den forkerte" side der var ægløsning i.

Hvordan går det med dig? Hormones is a bitch, yeah?? Jeg håber virkelig at I bliver belønnet med en lille bebs denne gang

Anmeld

11. september 2010

Mutti2B

MoarJ skriver:

Øv altså... Har tænkt på dig hele formiddagen...

Det skal nok lykkes, det er jeg ret sikker på...

Sender masser af knus og kram afsted til dig...

Tak, søde. Hvor bliver jeg rørt over at der er nogen der tænker på migJa, det må bestemt lykkedes næste gang

Anmeld

11. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ej øv altså  Det er jeg ked af at høre...mht hormoner, hvorfor siger du nej? Er det fordi du producerer fine æg, som så desværre sidder i den forkerte side?

Ja, det er bare noget rigtig øv! Nøj, hvor jeg tudede  Jeg producerer nemlig som du siger store flotte æg, men hun mente at med hormoner ville jeg jo producere flere og derved var chancen større for at der var goe æg i begge sider. Men nu giver jeg det lige en chance mere. Har jo hørt skrækhistorier om de hormoner

Anmeld

11. september 2010

Mutti2B

dobbelt

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Tak, søde. Hvor bliver jeg rørt over at der er nogen der tænker på migJa, det må bestemt lykkedes næste gang

Det skal nok lykkes... Hepper alt hvad jeg kan... :)

Det er da også dejligt at nogen tænker på en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.