eller weee???!! Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal ha det lige nu
Sidste måned tog jeg på klinikken og håbede på at jeg ville blive insemineret. Men folliklen var desværre poppet og så kunne hun jo ikke se fra hvilken side den var poppet fra, så jeg måtte tage slukøret hjem igen
. Vi aftalte, at jeg næste gang skulle ringe derud så snart der bare var antydningen af streg nummer 2, så de kunne scanne mig og se i hvilken side der ville komme ægløsning. Jeg tog så på charter med min veninde, hvor vi skabte os som teenagere
. Ja, det var ikke et kønt syn, men hold kæft hvor havde vi det sjovt. Det var lige hvad jeg trængte til og hvem ved, måske er det sidste gang jeg kan gøre det
Det er så igen blevet tid til ægløsning og jeg har testet hver morgen og aften siden tirsdag og her til morgen var der stadig kun 1 streg. Testede så kl. 17 og der var der dælme en meget tydelig streg nummer 2 og jeg fik ringet til klinikken og har tid i morgen kl. 13. Meeeeeeeeeeen jeg havde sådan på fornemmelsen at den ville komme her i aften og ganske rigtig... Testede med digital test her for en time siden og den var positiv. Amen, hvad sker der lige med min krop. Normalt plejer jeg altså at kunne tage flere tests med 2 streger inden den bliver positiv
. Så nu er jeg både spændt og nervøs. Spændt på hvad der kommer til at ske i morgen. Nervøs for at jeg kommer for sent igen. Det kan jeg simpelthen ikke rumme. Et er at jeg kun har en side der fungerer, men at jeg også skal gå glip af et forsøg fordi folliklen allerede er sprunget og vi ikke ved hvilken side den kom fra, kan jeg slet ikke bære
Men nu har jeg lige fået en sms fra klinikken og hun vil heldigvis scanne mig allerede klokken 10, og så må vi se hvad der skal ske derefter.
Det var bare lige en lille update fra miiiiiig
Anmeld