Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor godt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wooow... og sikke en charme trold...
Rosa skriver: Jaah - man må vel erkende at man har et yderst begavet barn!!! De sidste dage i hans 4 måneder gamle liv er han begyndt at eksperimentere med endnu flere nye lyde, nu i et helt dæmpet og blødt leje, hvor han før skrååålede og råbte op med sit "ØW ØØWØWØØW!!!!" På flyveturen fra Sverige i går er den svenske stewardesse ved at falde næsegrus for ham, og satte sig henrykt på knæ ved vores sæde og pludrede "hejhejhej" Jonte kigger på hende med det typiske skæve smil og udbryder på perfekt jydsk "haaaj" Det lød virkelig FULDSTÆNDIGT som et sødt og afslappet "hej" Vi stirrede målløse på hinanden, stewardessen og jeg... Prinsen selv havde ingen anelse om at han netop havde sagt sit første ord men stak tommelfingeren langt ind i gabet og suttede veltilfreds mens han pillede ved knapperne på hendes uniformsærme Rosa
Jaah - man må vel erkende at man har et yderst begavet barn!!! De sidste dage i hans 4 måneder gamle liv er han begyndt at eksperimentere med endnu flere nye lyde, nu i et helt dæmpet og blødt leje, hvor han før skrååålede og råbte op med sit "ØW ØØWØWØØW!!!!"
På flyveturen fra Sverige i går er den svenske stewardesse ved at falde næsegrus for ham, og satte sig henrykt på knæ ved vores sæde og pludrede "hejhejhej" Jonte kigger på hende med det typiske skæve smil og udbryder på perfekt jydsk "haaaj" Det lød virkelig FULDSTÆNDIGT som et sødt og afslappet "hej" Vi stirrede målløse på hinanden, stewardessen og jeg... Prinsen selv havde ingen anelse om at han netop havde sagt sit første ord men stak tommelfingeren langt ind i gabet og suttede veltilfreds mens han pillede ved knapperne på hendes uniformsærme
Rosa
hahaha fantastisk søde. Lyder som om han er en, man bare MÅ opleve det varer ikke lang tid før han svarer igen
hvor sejt! jeg får lidt et billede af Jonte med joey fjæs der siger "how' you doin'?" med det der Haaaaaaj - og så til en stewardesse, Jonte for søren da også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128