Jontes første ord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jaah - man må vel erkende at man har et yderst begavet barn!!! De sidste dage i hans 4 måneder gamle liv er han begyndt at eksperimentere med endnu flere nye lyde, nu i et helt dæmpet og blødt leje, hvor han før skrååålede og råbte op med sit "ØW ØØWØWØØW!!!!"

På flyveturen fra Sverige i går er den svenske stewardesse ved at falde næsegrus for ham, og satte sig henrykt på knæ ved vores sæde og pludrede "hejhejhej" Jonte kigger på hende med det typiske skæve smil og udbryder på perfekt jydsk "haaaj" Det lød virkelig FULDSTÆNDIGT som et sødt og afslappet "hej" Vi stirrede målløse på hinanden, stewardessen og jeg... Prinsen selv havde ingen anelse om at han netop havde sagt sit første ord men stak tommelfingeren langt ind i gabet og suttede veltilfreds mens han pillede ved knapperne på hendes uniformsærme

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Vingummien

fantastisk

Anmeld

10. september 2010

klmf

Ha ha, go Jonte!!

Anmeld

10. september 2010

AWO

Hvor er han bare dygtig, den lille trold!!

Og kan nu godt forstå, hende stewardessen faldt for ham..

Anmeld

10. september 2010

Valle81

Ej det er så sjovt:0)

Anton "snakker også". Det lyder som om han siger moar - hej - nej og ja:0) Vi får os en del grin over det når man sidder der og snakker og der kommer lyde der lyder som Ja og det passer på det man spurgte om:0)

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Ej det er så sjovt:0)

Anton "snakker også". Det lyder som om han siger moar - hej - nej og ja:0) Vi får os en del grin over det når man sidder der og snakker og der kommer lyde der lyder som Ja og det passer på det man spurgte om:0)

Hihihih, det glæder jeg mig til at høre!!! Når Jonte græder lyder det også tit som "mammaaaaa!"

Anmeld

10. september 2010

Valle81

Rosa skriver:

Hihihih, det glæder jeg mig til at høre!!! Når Jonte græder lyder det også tit som "mammaaaaa!"

Ej griner:0)

Det er jeg sikker på at han gør:0) Han kalder da på sin elskede mamaa:0)

Anmeld

10. september 2010

B&J

Rosa skriver:

Jaah - man må vel erkende at man har et yderst begavet barn!!! De sidste dage i hans 4 måneder gamle liv er han begyndt at eksperimentere med endnu flere nye lyde, nu i et helt dæmpet og blødt leje, hvor han før skrååålede og råbte op med sit "ØW ØØWØWØØW!!!!"

På flyveturen fra Sverige i går er den svenske stewardesse ved at falde næsegrus for ham, og satte sig henrykt på knæ ved vores sæde og pludrede "hejhejhej" Jonte kigger på hende med det typiske skæve smil og udbryder på perfekt jydsk "haaaj" Det lød virkelig FULDSTÆNDIGT som et sødt og afslappet "hej" Vi stirrede målløse på hinanden, stewardessen og jeg... Prinsen selv havde ingen anelse om at han netop havde sagt sit første ord men stak tommelfingeren langt ind i gabet og suttede veltilfreds mens han pillede ved knapperne på hendes uniformsærme

Rosa

Ja det er skægt hvad man tror de små siger engang i mellem engang spurgte jeg om daniel ville have mere grød lød det som om han sagde nej... og engang i mellem siger min kæreste det lyder som mor og han siger hej hihiihhihi ja det er nu rigtigt sjovt men lige for tiden får den ikke for lidt med grin og skrig på en sjov måde og tungen der køre rundt...

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Rosa

HA HA HA HA HA - han er altså bare en lille score-mås - hvor nuttet!! Øwøwøwøwøw  øøwwww, siger jeg bare

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Rosa skriver:

Bare vent til han rent faktisk siger mama

Emil siger mammi/mamma 6 ud af 10 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.