Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mener vi gav 12000 for både ansvar og kasko ved Alka, da vi købte vores første bil for 4 år siden. Det var en 8 år gammel Suzuki Baleno st car.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lauras*mor* skriver: hvilken bil er det hvis jeg må spørge? men igen.. forsikringsguiden.dk er rigtig smart, du kan sammenligne og hente tilbud fra de fleste selskaber.. og det er bbåde med og uden kasko og med og uden samlerrabat.. skide smart.. Den plejer dog at være en smule for høj, men så længe det er til den side..
hvilken bil er det hvis jeg må spørge? men igen.. forsikringsguiden.dk er rigtig smart, du kan sammenligne og hente tilbud fra de fleste selskaber.. og det er bbåde med og uden kasko og med og uden samlerrabat.. skide smart.. Den plejer dog at være en smule for høj, men så længe det er til den side..
peugoet 405 i rød
Kan faktisk få den ned i under 7000kr
Tulipan skriver: Kan faktisk få den ned i under 7000kr
Hvilket forsikringsselskab har du??
pussepige skriver: Hvilket forsikringsselskab har du??
Jeg har tryg
Tulipan skriver: Jeg har tryg
Oki... Jeg vil godt anbefale dig at prøve gartnernes forsikring et rigtig godt selskab til billige penge.. Har et nr til en der står for forsikringerne hvis det kunne have interesse...
pussepige skriver: Oki... Jeg vil godt anbefale dig at prøve gartnernes forsikring et rigtig godt selskab til billige penge.. Har et nr til en der står for forsikringerne hvis det kunne have interesse...
HAr de ikke hjemmeside
Tulipan skriver: HAr de ikke hjemmeside
http://www.garfors.dk/
pussepige skriver: http://www.garfors.dk/
PERFEKT
Tulipan skriver: Hvad gav i som første gangs bilforsikringsstarter Ikke det i gir nu, men det i skulle starte op med som forsikringsjomfru?
Hvad gav i som første gangs bilforsikringsstarter
Ikke det i gir nu, men det i skulle starte op med som forsikringsjomfru?
jeg ga 7069 mener jeg det var ved gf...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128