Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad gav i som første gangs bilforsikringsstarter
Ikke det i gir nu, men det i skulle starte op med som forsikringsjomfru?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uh... kan jeg huske så langt tilbage.. hmmm... jeg mener at det var ca. 7000 i ansvar om året. grunden til at vi fik det så billigt, var fordi mine forældre har deres forsikringer i samme selskab og så giver det automatisk rabat... men tror at det kommer meget an på alder og erfaring osv... (andre steder skulle vi give ca. 18000)
charlottekri skriver: uh... kan jeg huske så langt tilbage.. hmmm... jeg mener at det var ca. 7000 i ansvar om året. grunden til at vi fik det så billigt, var fordi mine forældre har deres forsikringer i samme selskab og så giver det automatisk rabat... men tror at det kommer meget an på alder og erfaring osv... (andre steder skulle vi give ca. 18000)
Jeg skal give 8000. er det ikke en ok pris?
det kommer jo helt an på hvilken bil du har.. men gå ind på forsikringsguiden.dk, der kan du få et overslag på en pris..
vi gav 11000 for en golf 2..!!! CHOK!!!!
lauras*mor* skriver: det kommer jo helt an på hvilken bil du har.. men gå ind på forsikringsguiden.dk, der kan du få et overslag på en pris.. vi gav 11000 for en golf 2..!!! CHOK!!!!
Tulipan skriver: Jeg skal give 8000. er det ikke en ok pris?
det lyder ganske fint. har hørt om flere der må give helt op til 20.000 i ansvar fordi de var førstegangs tegnende...
men hvis du er i tvivl, så prøv at hente tilbud hjem fra en masse forskellige, så er det måske lidt nemmere. der skal selvfølgelig tages højde for rabat i forhold til at have sine forsikringer samlet. måske var det en mulighed for at få billigere forsikringer i det hele taget (det koster jo ikke noget at hente et tilbud hjem)
knus
charlottekri skriver: det lyder ganske fint. har hørt om flere der må give helt op til 20.000 i ansvar fordi de var førstegangs tegnende... men hvis du er i tvivl, så prøv at hente tilbud hjem fra en masse forskellige, så er det måske lidt nemmere. der skal selvfølgelig tages højde for rabat i forhold til at have sine forsikringer samlet. måske var det en mulighed for at få billigere forsikringer i det hele taget (det koster jo ikke noget at hente et tilbud hjem) knus
Nej det er rigtigt, har bare gjort det i den jeg er i. For kender ikke så meget til sådan noget
Tulipan skriver: Nej det er rigtigt, har bare gjort det i den jeg er i. For kender ikke så meget til sådan noget
bare ring rundt til nogle forskellige og hør hvad de kan tilbyde. men husk at du også skal holde godt øje med forskelle omkring hvordan de dækker osv... den billigste er ikke altid den bedste, og det er jo træls at stå med p..... i postkassen hvis uheldet skulle være ude...
ps. i min forsikring betaler man ikke selvrisiko ved ansvar (vestjylland)
hvilken bil er det hvis jeg må spørge? men igen.. forsikringsguiden.dk er rigtig smart, du kan sammenligne og hente tilbud fra de fleste selskaber.. og det er bbåde med og uden kasko og med og uden samlerrabat.. skide smart.. Den plejer dog at være en smule for høj, men så længe det er til den side..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128