hvad sker der lige for vores fredage? (langt - sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Mor til Frederic og Freya

CamillaSoefelt skriver:

Øv nogen dumme fredage altså;(.

Du får altså lige en krammer herfra .

Og hvor er han bare skøøøøøn, elsker billederne med det seje hår...

CHARME BØF uden lige..!

Aner bare ikke hvorfor det bliver ved, frygter nærmest når ugen går på hæld og tænker; hm - hvad bliver det idag..

Men også, ej dette bliver en herligt fredag. Man er vel optimist, en smule...

Tak. han plejer at have hanekam, men har selv hjulpet til. Han kommer selv rendene med tuben og siger; mor - gerne have strit hår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

CamillaSoefelt

Mor til Frederic skriver:

Aner bare ikke hvorfor det bliver ved, frygter nærmest når ugen går på hæld og tænker; hm - hvad bliver det idag..

Men også, ej dette bliver en herligt fredag. Man er vel optimist, en smule...

Tak. han plejer at have hanekam, men har selv hjulpet til. Han kommer selv rendene med tuben og siger; mor - gerne have strit hår..

hehe, hvor sødt...

Anmeld

10. september 2010

mariamiss6 skriver:

Hvis i har råd, kunne i måske leje noget andet imens? og så se hvad der sker ved at anke afgørelsen fra ejerskifteforsikringen? bare for at se om de overhovedet vil tage det op til revurdering... De tager sgu da røven på jer, hvis altså den slags ikke stod nævnt i tilstandsrapporten... Stod der intet om det så SKAL de bare betale, de kan jo ikke rigtig komme og sige i selv har lavet det efter overtagelsen vel

Jeg synes, hvis i har råd, at i skal køre sagen videre... Måske kan du tage en sag ad gangen? så din arbejdsskade kommer bagefter? ved ikke om den slags forældes?

Men forstår godt din maves frustrationer...

Der var måske max 20 synlige revner i væggene og de står opført i tilstands rapport som K2'ere. Som små tilsætnings revner og evt udtørret beton...

Da vi så begynder at fjerne tapet, er der nok de første 150 revner overalt.

Fik en 'sort' murer/jord og beton arbejder ud at kigge og han mente at det helt klart var taget det hele drejer sig om. Ringer til yton H+H element og spørger dem ad. De mener også det er en kostruktions fejl et eller andet sted, for ellers ville de ikke revne sådan.

Kort fortalt skal et normal hustag være en fast helhed der giver sig ved blæsevejr. Men da der mangler en del ting i tag konstruktionen, gør det at taget giver sig i de små sektioner og derved sender det videre til indervæggene. 

Den tømmer der kommer på onsdag, skal så fjerne en del tagsten - lave skråstivere - bånd og ny gangbro så at trykket bliver flyttet ud på ydermuren, istedet for indervæggene.

Ejerskiften har sagt at de dækker taget men ikke væggene, da han mener de skal under de revner der var synlige ved huskøb. Vi mener så at det for det første er en følgeskade fra tag og at de mange revner der var gemt under tapet er en skjult fejl og mangler. Da ingen har haft en chance for at se bag ved tapet'en.

Frederic er en dreng der fungere bedst i faste rammer og ved at 'ny hus' er vores og hvor hans værelse er. Det skal helst gå så 'smertefrit' som muligt med ham og flytning.

Har 4 uger fra idag at anke arbejdsskade styrelsen.

Anmeld

10. september 2010

Moar'en

Mor til Frederic skriver:

Tak Rikke.

Ja heldigvis er han ret upårvirket af det hele. Eneste minus er han løber hurtig tør for energi, fryser meget nemt og sover meget. 

Både farmand og jeg er enige om at han ikke skal 'opdage' alle de problemer med hus - hans manglende sult og meget lidt spisende.

Det er der jo ikke noget at sige til når han næsten ikke spiser. Men husk at passe på jer selv også, man kan hurtig komme til at glemme sig selv når man tænker så meget på lillemanden. Jeg synes ikke det er fair at i skal kæmpe så meget, og kunne godt ønske der var noget jeg kunne gøre for jer. Jeg ved hvor hårdt det kan være at have et sygt barn, men jeg ved i det mindste hvad mit barn fejler, i står bare hele tiden i uvisheden

Anmeld

10. september 2010

Moar'en skriver:

Det er der jo ikke noget at sige til når han næsten ikke spiser. Men husk at passe på jer selv også, man kan hurtig komme til at glemme sig selv når man tænker så meget på lillemanden. Jeg synes ikke det er fair at i skal kæmpe så meget, og kunne godt ønske der var noget jeg kunne gøre for jer. Jeg ved hvor hårdt det kan være at have et sygt barn, men jeg ved i det mindste hvad mit barn fejler, i står bare hele tiden i uvisheden

Ved det... 

Arbejded man- onsdag fra 11.30-22. Og fik faktisk først mad torsdag middag, er alt for dårlig til at tænke på mig selv. Ligeledes kan jeg holde mig en hel dag uden at gå på toilet fordi jeg slet ikke tænker og føler efter...

Kan nogle dage være misundelig på andre syge børn, fordi de netop ved hvad de fejler - udsigt - behandling osv. 

Her skyder de blot efter noget nyt hver gang. Syntes jeg, eller føler det ihvertfald sådan. Hader når de siger; jamen det er pga det og det, for så næste gang at sige - Nej det var det nok ikke alligevel.

Hvis de så bare kunne sige; vi aner ikke hvor - hvorfor - hvorlænge mm. men vi arbejer og prøver at finde ud af nogle svar.  Først nu her ved sidste kontrol at de for 2. gang fik det sort på hvidt at det bare ikke går fremad.

Anmeld

23. september 2010

Jamen vi tager da lige en fredag mere med i samlingen...

De vil gerne se Frederic ude på børne modtagelsen i morgen formiddag, til en række nye blodprøver - aff prøve mm.

Han kører nu på 8. dag med dårlig mave, på trods af vi er stoppet med aff pulver. Så det sammenlagt med hans dårlige kontrol den 27 august (fredag) - manglende vækst mm. Vil de gerne lige se ham...

Vi håber dog 'bare' at det er prinsens aller første omgang mave virus i hans liv. Og vi regner stærkt med at komme hjemme i morgen også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.