Ej nu orker jeg vitterlig snart ikke, får den ene klud smidt i ansigtet efter den anden...
Slettet dette et par gange og skrevet det igen, for hvem vil læse sådan engang klagesang herfra?
Fredag den 27/8; dårlig kontrol på børne amb - de er bekymret over han står helt stille i væskt og stadig taber sig. Så de er ved at lave en ny plan for hvad han skal trækkes i gennem. Tabt sig 500 gram på 2 mdr. Suk... Men han har stadig hans herlige humør og charme.+ farmand bliver kørt over af en trukc.
F redag den 3/9 (næsten perfekt fredag); Frederic fylder 2 år og klarer 2 års undersøgelsen til ug +. Hans fin og alm motorik er superp. Hans kurve snakker vi ikke om da den bliver der taget hånd om andet steds. Dog ringer tømren fredag morgen og aflyser hans aftale med at komme ud og kigge på vores tag kontruktion i ny købt hus.
Fredag den 10/9; Der dumper et brev ind i brevkassen om at arbejdsskade styrelsen langt om længe har fundet frem til en 'kendelse' Min arbejdsskade jeg fik i 2006 og som blev opereret stiv her i feb ikke er godkendt som arbejdsskade.
Min svigerinde og deres prinsesse var lige forbi børne afd på ouh, men er dog heldigvis hjemme igen.
Ejerskifte forsikring erkender at det er taget det er galt med, men vil ikke dække de flere 100 revner der er i indervæggene, som jo var skjult bag tappet. Så ringed til vores advokat som ville ringe tilbage efter hans møde - øh nej.
Frederic den bandit bider mig og bliver sat i time out i 2 min. Bliver dog hurtige venner igen og hygger videre.
Till aftensmaden sidder han atter blot og igen og prikker i det. Han var med til at vælge hvad vi skulle lave og var med til at lave det. Han skubbed det fra side til side på tallerken, leged han saved i det osv. Med ordene; saver lige... Prøved jeg at putte noget på hans gaffel - pilled han det af. Når han leged med det sagde jeg; det er ikke i orden du sidder og leger med maden, det skal ind i munden. Knægten putter det så i munden, for derfter at spytte det ud igen.
Ej, hvor jeg bare ikke orke mere. Har en lejlighed vi har for længst har sagt op og snart skal være ude af - men intet hus at bo/ flytte ind i. Har en knægt på 2 år der ikke gider mad - på nu 16. mdr. Har en tommeltot hvor det midterste led er gjort stift i en vinkel. Dertil reddet mig en herlig omgang forkølelse.
Men at se på vores søn lindre en hel del og bruger hellere min positive energi sammen med ham og så gå amok når han sover. Et plus er da at vi sad og hygged ude på potten og han fik både lavet det ene og det andet.
1 billede er fra igår da vi var ude at gå tur.
2 og 3 er fra idag hvor frederic underholder hele opgangen med morgen musik og charme mellem 'tremmerne'
4 og 5 er fra igår...