Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Diana...

Rosa skriver:

Det håber jeg det bliver - vi plejer altid at tage en ordentlig tur når han er kommet hjem, luften skal liiige renses før vi kan være helt tætte igen, men denne gang vil jeg virkelig prøve at beherske mig...

Hi hi hi det hård at være væk fra hinanden 

Håber vi får en update på projekt hus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Vingummien

Rosa skriver:

1...2...3...

Så får du et problem

Anmeld

10. september 2010

Maddox

Uhh... vi får en travl weekend!

Havde idag fri fra job kl. 18, derefter ud til sviger-farmoren og spise lækre "frikadunser" og er først nu landet derhjemme igen, efter en lang dag..

Imorgen står den på job fra 10-13 og derefter handle ind og så hjem og bage, bage, bage - 3-4 bradepande-pizzaer og 2 kager + evt. muffins til søndag

Søndag skal vi holde tøsens fødselsdag for hele klassen. Vi skal holde den sammen med en af drengene fra klassen og har lejet et lokale i noget som kaldes Multihuset, som hænger sammen med hallen (som også er til fri afbenyttelse inkl. div. redskaber )

Søndag aften skal vi skrive dagbog for "Læse fidusen" som er 1.klasses bamse (abe), som de på skift har med hjemme på weekend. Samt vi skal bage endnu en kage som Filippa og Læsefidusen skal have med til klassens time mandag

Og så er det den weekend - og mon ikke vi allesammen kommer til at sove godt søndag aften?? Det tror jeg nok

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Solajma skriver:

Uhh... vi får en travl weekend!

Havde idag fri fra job kl. 18, derefter ud til sviger-farmoren og spise lækre "frikadunser" og er først nu landet derhjemme igen, efter en lang dag..

Imorgen står den på job fra 10-13 og derefter handle ind og så hjem og bage, bage, bage - 3-4 bradepande-pizzaer og 2 kager + evt. muffins til søndag

Søndag skal vi holde tøsens fødselsdag for hele klassen. Vi skal holde den sammen med en af drengene fra klassen og har lejet et lokale i noget som kaldes Multihuset, som hænger sammen med hallen (som også er til fri afbenyttelse inkl. div. redskaber )

Søndag aften skal vi skrive dagbog for "Læse fidusen" som er 1.klasses bamse (abe), som de på skift har med hjemme på weekend. Samt vi skal bage endnu en kage som Filippa og Læsefidusen skal have med til klassens time mandag

Og så er det den weekend - og mon ikke vi allesammen kommer til at sove godt søndag aften?? Det tror jeg nok

Tror jeg på :o jeg sover godt i nat efter at læse det

Anmeld

10. september 2010

Maddox

Tulipan skriver:

Tror jeg på jeg sover godt i nat efter at læse det

Håber da ikke det var skrevet sååå kedeligt

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Solajma skriver:

Håber da ikke det var skrevet sååå kedeligt

Haha

Anmeld

10. september 2010

AWO

Tja, jeg er blevet forladt til fordel for en grusgrav i det nordjyske (manden skal ud og lege i vandpytter i sin stoore bil ), så jeg sidder bare og slapper af foran computeren, mens lillepigen sover. I morgen skal jeg mødes med min søster, og så skal vi ud og gå en tur - jeg med en hestm, hun med en barnevogn.

Manden kommer hjem i morgen nat, så søndag skal vi nok bare slappe af og nyde, at han er hjemme.

Anmeld

10. september 2010

lulleh

jeg ska simpelhen hygge med en akut operation her imorgen tidlig kl 8 ..

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

lulleh skriver:

jeg ska simpelhen hygge med en akut operation her imorgen tidlig kl 8 ..

Ej hvor træls

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Anke skriver:

Tja, jeg er blevet forladt til fordel for en grusgrav i det nordjyske (manden skal ud og lege i vandpytter i sin stoore bil ), så jeg sidder bare og slapper af foran computeren, mens lillepigen sover. I morgen skal jeg mødes med min søster, og så skal vi ud og gå en tur - jeg med en hestm, hun med en barnevogn.

Manden kommer hjem i morgen nat, så søndag skal vi nok bare slappe af og nyde, at han er hjemme.

Ej hvor røv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.