Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.747 visninger
81 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Vingummien

Hvad skal i forskellige hygge med i weekenden?

Herhjemme skal vi ikke det helt vilde. I aften sidder jegbare og hygger med computeren og lidt tv, og slapper helt af under et dejlig tæppe :p syntes jeg lige jeg fortjente

Imorgen skal vi være sammen med min kæreste ude i hans kolonihave, Emil elsker at være der. Og om aften får jeg besøg af en gammel veninde, vi skal råhygge med film og slik :p

Søndag er det total afslapning med en tur ud i det blå med kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

merichs

Tulipan skriver:

Herhjemme skal vi ikke det helt vilde. I aften sidder jegbare og hygger med computeren og lidt tv, og slapper helt af under et dejlig tæppe :p syntes jeg lige jeg fortjente

Imorgen skal vi være sammen med min kæreste ude i hans kolonihave, Emil elsker at være der. Og om aften får jeg besøg af en gammel veninde, vi skal råhygge med film og slik :p

Vi har en rigtig hyggelig weekend foran os: I morgen har jeg fødselsdag  Så der skal kæresten og jeg bare sove længe og slappe af inden vi tager ud at spise om aftenen. Søndag kommer familien og fejrer fødselsdag med os

Vh Marlene

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

merichs skriver:

Vi har en rigtig hyggelig weekend foran os: I morgen har jeg fødselsdag  Så der skal kæresten og jeg bare sove længe og slappe af inden vi tager ud at spise om aftenen. Søndag kommer familien og fejrer fødselsdag med os

Vh Marlene

Ej hvor hyggeligt og tillykke håber du bliver mega forkælet af kæresten

Anmeld

10. september 2010

merichs

Tulipan skriver:

Ej hvor hyggeligt og tillykke håber du bliver mega forkælet af kæresten

Tak Garanteret jeg nok skal blive forkælet, det plejer han at være god til

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

merichs skriver:

Tak Garanteret jeg nok skal blive forkælet, det plejer han at være god til

Årh er så fantastisk

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

Tulipan skriver:

Lyder som en HYGGELIG weekend...

Herhjemme ligger kæresten syg, så der sker ikke det helt store..;(.. Må opvarte ham og komme med masser af the til ham tror jeg...

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

CamillaSoefelt skriver:

Lyder som en HYGGELIG weekend...

Herhjemme ligger kæresten syg, så der sker ikke det helt store..;(.. Må opvarte ham og komme med masser af the til ham tror jeg...

Varm hyldebær saft. Det er noget der virker

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

Tulipan skriver:

Varm hyldebær saft. Det er noget der virker

Tak for tippet.. Det må jeg ud og ha fat på imorgen..

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

CamillaSoefelt skriver:

Tak for tippet.. Det må jeg ud og ha fat på imorgen..

jeg bruger det altid når jeg er syg. Undtagen når det er dåræig mave hehe

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Tulipan skriver:

Det lyder som en perfekt hygge-weekend!

Her skal vi bruge en masse tid på at forkæle den gamle kat inden mandag hvor han drager til kattehimlen Og så skal vi ellers også bare hygge og hygge lidt mere Nu lover de jo nærmest regn hele weekenden så udendørsaktiviteter bliver der nok ikke meget af, men så har man også en god undskyldning for at fyre op for stearinlysene!

Jo vi skal da også på loppemarked, her hvor vi bor holder de kæmpe loppemarked i hele vores gade, så det bliver meget sjovt tror jeg. Håber vi kan gøre et fund!

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.