Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

CamillaSoefelt

Tulipan skriver:

jeg bruger det altid når jeg er syg. Undtagen når det er dåræig mave hehe

Haha... Godt det 'bare' er halsen så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

grinbidderen

Jeg er taget hjem til min mor i kbh hvor jeg skaal være til søndag kæresten og  sønnen er der hjemme så jeg har barn fri i denne weekend, idag hygger min mor og jeg hygger bare idag og imorgen skal jeg mødes med min far hvor jeg rigtig skal forkæles med en masse tøj osv.. blir rigtig dejligt.. og ellers bare hygge med min mor senere på dagen og indtil sndag hvor jeg så skal hjem til min fantastiske søn som jeg savner helt vildt selvom det er dejligt at være lidt hjemmefra..

GOD WEEKEND TIL ALLE..

Anmeld

10. september 2010

Dot D

Vi er ved at lade op til en omgang TALENT 2010 og bagefter skal far og søn i seng.... Har lovet Sophie, at vi skal lege biograf bagefter, vi skal se Alice i eventyrland, for den har vi lige haft læst som godnathistorie. Så hun har fået lov at blande lidt slik, vælge en sodavand, og så mener hun også, at vi skal have popcorn     . I morgen skal vi i Friheden med min søster og søndag er ikke helt planlagt endnu, måske lidt afslapning

Anmeld

10. september 2010

LinLin

Jeg skal lære Adam at kende Storebror David er ved sin far denne weekend, så vi kan tage tingene helt i hans tempo

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal lave  Manden skal arbejde så jeg er alene med Lucas både lørdag og søndag og det er jeg lidt spændt på hvordan kommer til at gå da jeg lider af meget ond i ryggen og kvalme og Lucas er bare i TROS humør lige pt og bliver sur over ingen ting så jeg kommer nok til at tælle til 10 et par gange  

Men jeg håber da jeg er frisk nok og at Lucas er i humør til at vi kan tage en tur til silkeborg og hygge. 

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

CamillaSoefelt skriver:

Haha... Godt det 'bare' er halsen så...

JA hehe

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Hvad skal i forskellige hygge med i weekenden?

Herhjemme skal vi ikke det helt vilde. I aften sidder jegbare og hygger med computeren og lidt tv, og slapper helt af under et dejlig tæppe :p syntes jeg lige jeg fortjente

Imorgen skal vi være sammen med min kæreste ude i hans kolonihave, Emil elsker at være der. Og om aften får jeg besøg af en gammel veninde, vi skal råhygge med film og slik :p

Søndag er det total afslapning med en tur ud i det blå med kæresten

Jeg er stadig lidt skidt tilpas...

Imorgen kl. 7.30 modtager vi 2 stk hvide labber som vi skal passe til Søndag eftermiddag...  Heldigvis har vi nogen længere nede af vejen som kommer og hjælper mig med at lufte vores egen hund og de 2 andre...

Kæresten tager til København for at spotte til Sif's udekamp... Han er først hjemme i morgen aften engang...

Søndag står på ren afslapning når hundene er blevet hentet...

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Dot D skriver:

Vi er ved at lade op til en omgang TALENT 2010 og bagefter skal far og søn i seng.... Har lovet Sophie, at vi skal lege biograf bagefter, vi skal se Alice i eventyrland, for den har vi lige haft læst som godnathistorie. Så hun har fået lov at blande lidt slik, vælge en sodavand, og så mener hun også, at vi skal have popcorn    . I morgen skal vi i Friheden med min søster og søndag er ikke helt planlagt endnu, måske lidt afslapning

Måtte lige kommentere dit indlæg. Hold da op hvor lyder det bare så super duper hyggeligt, din tøseaften med din datter. Jeg glæder mig så meget til mine børn bliver så store at vi kan hygge os sammen på den måde

God film og hygge til jer

Hilsen Lise som selvfølgelig også skal se talent

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

linselouise skriver:

Det lyder som en perfekt hygge-weekend!

Her skal vi bruge en masse tid på at forkæle den gamle kat inden mandag hvor han drager til kattehimlen Og så skal vi ellers også bare hygge og hygge lidt mere Nu lover de jo nærmest regn hele weekenden så udendørsaktiviteter bliver der nok ikke meget af, men så har man også en god undskyldning for at fyre op for stearinlysene!

Jo vi skal da også på loppemarked, her hvor vi bor holder de kæmpe loppemarked i hele vores gade, så det bliver meget sjovt tror jeg. Håber vi kan gøre et fund!

God weekend

Hvor hyggeligt med loppemarked Håber i får en god hygge weekend med katten.

Øv med det regnvejr, håber ikke det er så galt så vi kan komme i haven med Emil

Anmeld

10. september 2010

BabyStella!

Tulipan skriver:

Hvad skal i forskellige hygge med i weekenden?

Herhjemme skal vi ikke det helt vilde. I aften sidder jegbare og hygger med computeren og lidt tv, og slapper helt af under et dejlig tæppe :p syntes jeg lige jeg fortjente

Imorgen skal vi være sammen med min kæreste ude i hans kolonihave, Emil elsker at være der. Og om aften får jeg besøg af en gammel veninde, vi skal råhygge med film og slik :p

Søndag er det total afslapning med en tur ud i det blå med kæresten

Jeg skal ENDELIG i byen!  Manden ser efter Stella.

Så mig og et par kammerater, samt et par kærester, skal ud og bowle samt spille lidt pool, samt ha´ et par øl. Det blir´ dejligt og komme ud og være sammen med vennerne igen. Det er for længe siden, vi har set hinanden 

Imorgen kommer min lillebror og laver endnu en tatovering på mig; på min fod. Og om aftenen laver jeg noget god mad til os som tak - hans nye kærester kommer oz, så skal vi spille Bingo Banko - prøve om vi kan vinde et hus

Søndag er der afslapning med farfar som kommer og spiser aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.