Kære alle i skønne damer på baby.dk... Har brug for lidt gode råd her.
Det skal lige siges at jeg holder rigtig meget af min svigermor, og kommer rigtig godt ud af det med hende. Hun vil kun alle det bedste, men nogen gange kan det bare godt blive for meget.
Især her efter jeg blev gravid og Emma er kommet til verden, kan hun ind i mellem give mig rigtig meget stress, hvilket jeg er rigtig ked af 
Hver gang hun enten er på besøg her, eller vi er hjemme hos hende, så skal hun lige hver gang indskyde at hun så gerne vil passe Emma. Det er naturligvis ikke noget problem, og ved alle bedsteforældre som regel har det på den måde.
Men synes bare det kan blive helt stressende at skulle hører på HVER gang, og i sær fordi hun siger det på en indpakket måde... Lidt ala, det kunne jo være jeg snart havde brug for der kom en og så/passede Emma, mens jeg bare gik en tur, sov til middag, handlede eller andet.
Er rigtig glad for at hun er der, og vil hellere end gerne benytte mig af hende, men det bliver når jeg føler behov for det, og ikke når jeg føler mig presset til det.
Skal lige siges at hun allerede har dato på hvornår hun for første gang (her om 14 dage) skal passe Emma, så det er ikke fordi jeg ikke tør slippe hende og hun ikke må.
Er der andre herinde der har været i samme båd og ved hvordan man på en pæn måde kan få sagt fra og få forkaret at man naturligvis sætter pris på de er der (hvilket jeg aldrig er/vil være i tvivl om)? eller er det bare mig der overreagerer???
Beklager mit indlæg blev lidt langt, men havde lige brug for lidt luft!